خبرگزاری کار ایران

منتظر مستند جذاب زندگی لیونل مسی باشید

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۹۴۹

زندگی شخصی لیونل مسی در قالب یک مجموعه مستند به زودی پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا، افرادی که دوست دارند از زندگی لیونل مسی باخبر شوند می‌توانند مستندی که به‌زودی پخش می‌شود را تماشا کنند.

این مستند Matchday (روز مسابقه) نام دارد و در آن فصل 19-2018 بارسلونا به تصویر کشیده شده است. در این مستند تصاویری به نمایش درمی‌آید که تاکنون دیده نشده و راوی آن هم جان مالکوویچ، بازیگر مشهور هالیوود است.

لیونل مسی اخیراً مقابل بوروسیادورتموند هفتصدمین بازی خود با پیراهن بارسلونا را انجام داده است.

این مستند روی هشت بازی کلیدی فصل پیش تمرکز دارد. بارسلونا در فصل گذشته لالیگا را فتح کرد و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسید اما مقابل لیورپول سقوط کرد و با یکی از بزرگترین بازگشت‌های تاریخ شکست خورد.

تصاویری از خارج از رختکن هم در این مستند گنجانده شده است، از جمله مراسم کباب درست کردن در خانه لوییس سوارس که مسی و جوردی آلبا هم به او ملحق می‌شوند. در این مستند می‌توان زندگی بازیکنان بارسلونا در خانه را هم دید.

جرارد پیکه هم در مستند حضور دارد و وقت‌گذرانی او با خانواده‌اش به تصویر کشیده شده است. ایوان راکیتیچ در این فیلم مهارت‌های آشپزی‌اش را به رخ می‌کشد و مارک آندره‌تر اشتگن هم درباره طراحی خانه جدیدش صحبت می‌کند.

مسی روز چهارشنبه مقابل دیدگان طرفداران بارسلونا در دیدار برابر بوروسیادورتموند به آمار 700 بازی با پیراهن باشگاه رسید. او در این دیدارها 613 گل زده و 237 گل ساخته است. مسی در این مسابقه هم یک گل زد و دو گل ساخت و کمک کرد صدرنشینی بارسلونا در گروه F لیگ قهرمانان قطعی شود.

پیش‌تر منچسترسیتی و یوونتوس هم اجازه ورود دوربین‌های مستندسازان به رختکن تیم‌هایشان را داده بودند. یک مستند هم از باشگاه تاتنهام ساخته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز