خبرگزاری کار ایران

درخشان: نمی‌خواستم علیه قایقران صحبت کنم/ از مردم انزلی عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۷۲۷

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد صحبت‌های جنجالی خود علیه مرحوم سیروس قایقران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال و سرمربی اسبق پرسپولیس چند روز قبل در صحبت‌هایی به بازگویی خاطرات دوران بازی خود پرداخت و در این میان حرف از اعتیاد و قماربازی چند بازیکن هم نسل خودش هم مطرح شد. نام بردن از مرحوم سیروس قایقران، اسطوره محبوب فوتبال انزلی در میان گفته‌های درخشان بازتاب وسیعی داشت و واکنش‌های مختلفی از سوی فوتبالدوستان انزلی و پیشکسوتان فوتبال این شهر را برانگیخت و باعث شد وی مجبور به تصحیح گفته‌هایش شود.

درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صحبت‌های مطرح شده و جنجال‌های بعد از آن اظهار داشت: صحبت‌هایی که من انجام دادم به هیچ وجه به آن شکلی که مطرح شد و باعث شد بازتاب‌های منفی زیادی داشته باشد نبود. اصل حرف‌های من به شکل دیگری بود که به شکل تقطیع شده و جابجا شده نشان داده شد و باعث شد که منظور من جور دیگری منتقل شود و از آن بد برداشت شود.

وی افزود: من از قدیم رفاقت دیرینه با مرحوم قایقران داشتم و در اردوهای زیادی هم اتاقی بودیم و حتی رفت و آمد خانوادگی با هم داشتیم. دلیلی نداشت که یکباره بیایم علیه آن مرحوم که دستش از دنیا کوتاه است چنین حرف‌هایی بزنم و از اخلاق و مردانگی به دور است. آنهایی که صحبت‌های من را جور دیگر جلوه دادند قصد حاشیه‌سازی داشتند و از طریق دیگر هم این موضوع را پیگیری می‌کنم.

درخشان ادامه داد: من همینجا از همه مردم خوب و فوتبالدوست انزلی عذرخواهی می‌کنم. هرچند که بازهم می‌گویم منظور من بد عنوان شد ولی بازهم اگر باعث رنجش خاطر آنها شدم عذر می‌خواهم. اینکه گفتم من به مرحوم قایقران کمک کردم منظورم زمانی بود که به قطر آمده بود و کمکی که در آنجا گفتم از لحاظ فوتبالی و حضورش در یک کشور جدید بود و بحث اعتیاد یا مسائل دیگر صحت ندارد و چنین صحبت‌هایی انجام ندادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز