خبرگزاری کار ایران

کاپیتان فولاد: نکونام به من لطف دارد/ گلزنی را همیشه دوست داشتم

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۵۴۲

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با قدردانی از جواد نکونام بابت تمجید از او گفت: همیشه گلزدن را دوست داشته ام و وظیفه خود میدانم که این چنین برای فولاد کار کنم.

به گزارش ایلنا، ایوب والی در گفتگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: نکونام به من لطف دارد و من هر کاری که برای تیم انجام میدهم وظیفه ام است چون فولاد تیمم هست و بر من واجب است که این گونه عمل کنم. از تمامی هم تیمی هایم تشکر میکنم که واقعا زحمت کشیدن و با همه توان جنگیدن و در نهایت موفق به شکست دادن گل گهر با ۲ گل شدیم.

وی عنوان کرد: در بازی با گل گهر همه اعضای تیم خوب بودن، چه آنهایی که در ترکیب اصلی بودن و چه بازیکنانی که از روی نیمکت برای موفقیت تیم دعا میکردند. ما میخواستیم بازی را ببریم و خداروشکر به هدفمان رسیدیم.

کاپیتان تیم فولاد درباره گلهای زیبایی که در این فصل برای تیمش به ثمر رسانده گفت: لطف خدا شامل حال من شده و همیشه دوست داشته ام برای تیمم گل بزنم و هر سال موفق شده ام برای فولاد گلزنی کنم.

وی با قدردانی از هواداران فولاد عنوان کرد: تماشاگران همیشه به من محبتت دارن و از آنها ممنونم. امیدوارم با کمک آنها، بازیکنان، مدیریت باشگاه و کادر فنی بتوانیم نتایج خوب و در شان نام مجموعه بزرگ فولاد و مردم خوزستان را کسب کنیم.

والی در مورد ناراحتی برخی از هواداران تیم فولاد از سیف الهی در بازی با گل گهر گفت: خطای هند سیف الهی در بازی با پرسپولیس یک اتفاق فوتبالی بود. سیف الهی جزء بازیکنان خوب و با تعصب فولاد است و دوست دارم هواداران از او حمایت کنند، این اتفاق ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.هیچ قصد و غرضی در کار سیف الهی نبود و هواداران فولاد هوشیار باشند و به حواشی توجه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز