خبرگزاری کار ایران

شهرخودرو-صنعت نفت آبادان؛ جدال در نبرد شماره هفت

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۲۵۸

در صورت پیروزی شهرخودرو برابر نفت آبادان، گل محمدی ضمن تداوم صدرنشینی این تیم را به چهارمین برد خود مقابل با حریف نیز خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر  امروز و از ساعت 17:00 دو تیم شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف یکدیگر می‌روند. بر هیمن اساس نگاهی به آمار رویارویی دو تیم در لیگ برتر خواهیم داشت:

این دو تیم  تا به حال شش بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین شهرخودرو خراسان با 3 برد، 2 تساوی و یک باخت نسبت به صنعت نفت عملکرد بهتری داشته است.

تعداد گل‌های به ثمر رسیده توسط شهرخودرو در بازی رو در رو 8 گل و تعداد گل‌های صنعت نفت آبادان هم 5 گل بوده است.

بهترین گلزنان شهرخودرو در تقابل رو در رو با صنعت نفت آبادان محمد علی مردانی ، اکبر ایمانی با 2 گل هستند و بعد از آن‌ها هم معین عباسیان، محسن یوسفی، حسین فاضلی و امین قاسمی نژاد با 1 گل در رده بعدی قرار دارند. 

همچنین برترین گلزنان تیم نفت‌آبادان هم در تقابل‌های رو به رو با شهرخودرو محمد شادکام  با 2 گل و محمد پورمند، آگوستو و لوسیانو پریرا با 1 گل در رتبه دوم این لیست قرار دارند.

برترین گلزن تیم صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم عیسی آل کثیر با 3 گل است و در تیم شهرخودرو هم به ترتیب امین قاسمی نژاد، حسین مهربان و یونس شاکری با زدن 2 گل برترین گلزنان این فصل تیم یحیی گل‌محمدی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز