خبرگزاری کار ایران

جواد شفیعی: مشکلی برای بازی با سرخپوشان ندارم/ جواد عباسی دوست صمیمی من است

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۲۳۰

مدافع رایکا بابل از رفع مشکلش برای بازی با سرخپوشان پاکدشت خبر داد.

جواد شفیعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص بازی با قشقایی و سر به سر شدن با بازیکن حریف گفت: بازی بسیار خوبی بود. ۲ بر ۱ جلو بودیم که آن صحنه برایم رقم خورد با جواد عباسی برای ضربه سر به هوا پریدیم که من به توپ ضربه زدم ولی عباسی به گیجگاه من ضربه زد. دیگر یادم نمی آید که چه اتفاقی افتاد و وقتی به هوش آمدم دیدم در بیمارستان هستم. جواد عباسی دوست صمیمی من است و بعد از اینکه خوب شدم، چندین بار با من تماس گرفت و معذرت خواهی کرد. این طور مسائل در فوتبال طبیعی است و پیش می‌آید.

شفیعی ادامه داد: جا داره همین‌جا از هواداران خوب تیم رایکا تشکر کنم. تا آخرین لحظه‌ای که در بیمارستان بودم بالای سرم بودند و پیگیر احوالم شدند. از دکترهای باشگاه آقایان جغتایی و خیری و خصوصا دکتر علاء الدوله تشکر می‌کنم که برای بازگشتم تلاش کردند.

وی در خصوص بازی با سرخپوشان پاکدشت گفت: خداراشکر تمرینات بسیار خوبی هفته گذشته انجام دادیم و آماده هستیم تا با دست پر به بابل برگردیم. مشکلی برای این بازی ندارم و خوشبختانه در صحت و سلامت کامل به سر می‌برم. قطعا در تهران از سرخپوشان میزبانی می‌کنیم چون هواداران ما برای این بازی تدارک ویژه‌ای دیده‌اند تا خود را به تهران برسانند و سرخپوشان مقابل ما کار بسیار سختی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز