خبرگزاری کار ایران

تدریس رییس کمیته فنی در کلاس مربیگری A شرق آسیا؛

مذاکرات محصص و یورگن گده در هانوى

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۱۴

مرتضی محصص رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال تدریس کلاس مربیگری A در منطقه شرق آسیا را بر عهده داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محصص پس از حضور در جلسه کمیته فنی AFC تماشاگر مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در توکیو بود و بعد از آن راهی هانوی پایتخت ویتنام شد.

رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: کلاس مربیگری A در منطقه شرق آسیا با حضور ٢٤شرکت کننده از کشورهای ویتنام، لائوس، کره جنوبی، تایوان، سنگاپور و مالزی برگزار شد. همچنین رییس فدراسیونفوتبال ویتنام واقای یورگن گده مدیر فنی فدراسیون ویتنام هم در روز پایانی این کلاس حضور داشتند.

محصص اضافه کرد: در این دوره بازی‌های اخیر تیم ملی ویتنام هم مورد آنالیز قرار گرفت همچنین از بین ٢٤ شرکت کننده١٧ نفر موفق به دریافت مدرک شدند و سایر شرکت کنندگان نتوانستند دوره را با موفقیت سپری کنند.

رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: پس از پایان دوره مذاکرات بسیار خوبی با یورگن گده داشتیم خصوصا در زمینه گسترش همکاری‌های دو جانبه و انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های پایه ویتنام در بخش هایاقایان و بانوان که مورد استقبال ایشان هم قرار گرفت. فوتبال ویتنام در رده پایه پیشرفت بسیار خوب و قابل توجهی داشته و امیدوارم زمینه خوبی برای گسترش همکاری‌ها و انجام مسابقات تدارکاتی فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز