خبرگزاری کار ایران

رد ادعای سرمربی پرسپولیس در مورد بشار؛

کالدرون هافبک عراقی را نمی‌خواهد؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۰۵۵

سرمربی پرسپولیس به دلایل مختلف از هافبک عراقی خود تا کنون به شکل مطلوب استفاده نکرده و به نظر می‌رسد تمایلی به حضور او در تیمش ندارد.

به گزارش ایلنا، یکی از موضوعات پر بحث این روزهای پرسپولیس ماجرای بشار رسن است. بازیکنی در کیفیت A آسیا که با توجه به شرایط سنی و آشنایی کامل با پرسپولیس به نظر می‌تواند بیش از این در تیم تاثیرگذار باشد اما کالدرون در درخواست خود از باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی تقاضای جذب پلی میکر خارجی دیگری کرده است و این در حالیست که ابتدای فصل عذر سروش رفیعی که جزو برترین هافبک‌های بازیساز ایران است را هم خواسته بود.

کالدرون در بخشی دیگر از ادعا خود می‌گوید که بشار را به دلیل مصدومیت و اردوهای تیم ملی عراق در اختیار نداشته است؛ بشار رسن اما 24 اردیبهشت و پیش از پایان فصل تحت عمل جراحی قرار گرفت. او دو هفته بعد با باز کردن آتل دست خود تمرینات سبک را آغاز کرد و با حضور در کمپ اسپایر به دنبال آماده سازی مطلوب بود. او در اواسط مردادماه به تمرینات پرسپولیس بازگشت.

او در هفته اول و برابر پارس جنوبی در لیست پرسپولیس قرار نگرفت. او در هفته دوم در ترکیب پرسپولیس از دقیقه 66 به میدان رفت. در هفته سوم در ترکیب اصلی قرار گرفت. در دربی از ترکیب خارج شد و 30 دقیقه پایانی فرصت بازی یافت. مقابل سپاهان در هفته پنجم بار دیگر نیمکت نشین شد و 20 دقیقه پایانی به میدان رفت. مقابل ماشین سازی و در جام حذفی بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت.

در جدال مقابل شهرخودرو و در لیگ و هفته ششم تا دقیقه 80 در زمین بود. هفته بعد برابر پیکان در لیست پرسپولیس نیز حاضر نبود و این اتفاق هفته بعد از آن و برابر شاهین نیز برای او تکرار شد. در هفته نهم و مقابل ماشین سازی به نیمکت آمد و بار دیگر از دقیقه 66 به میدان رفت اما مقابل فولاد در اهواز بار دیگر نیمکت نشین شد و فرصتی نیافت. او طی دو هفته اخیر و برابر نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غایب بود.

بشار رسن تنها در سه بازی به دلیل همراهی و مشکلات پاسپورت و ... در اختیار کالدرون نبوده و در باقی دیدارها این کالدرون بوده که تصمیم به چگونگی سود بردن از او گرفته است و با نیمکت نشینی یا تعویض و عدم استفاده، با این بازیکن برخورد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز