خبرگزاری کار ایران

پایان هفته پنجم لیگ دسته یک تیراندازی بانوان

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۶۳

هفته پنجم لیگ دسته یک تیراندازی بانوان با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر همراه بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک تیراندازی بانوان در هفته پنجم به میزبانی هیات کرمان در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

با پایان مرحله مقدماتی در بخش تیمی رشته تفنگ بادی، تیم‌های هیات همدان مقاومت، پارس جم، هیات مازندران، دانشگاه آزاد با غلبه بر تیم‌های هیات قم، پردیسان، تیگرا، هیات کرمان، اسپوتا و شاتین به پیروزی دست یافتند.

در رشته تپانچه بادی نیز، تیم‌های هیات همدان، رایمون، آتی تابناک، هیات کرمان، هیات مازندران و شاتین در برابر تیم‌های هیات قم، مقاومت، تیگرا، ارسنجان، اسپوتا و دانشگاه آزاد به برتری رسیدند.

با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی، مریم شفیعی پور از دانشگاه آزاد، نگار قهرمانی از برلیان 22 و فائزه رجبی از دانشگاه آزاد به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

مهسا محمدی از رایمون، معصومه هاشمی از ارسنجان فارس و گلناز رشیدی از رایمون به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم رشته تپانچه قرار گرفتند.

این مسابقات از طریق رادیو ورزش به صورت زنده پوشش داده شد.

شایان ذکر است مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ و جمعی از مربیان و سرپرستان تیم‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز