خبرگزاری کار ایران

منصوریان - تارتار؛ تکرار نبرد سرنوشت ساز در مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۶۲

سرمربی ذوب آهن در وضعیتی خطیر برابر تیم نفت مسجد سلیمان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر تیم ذوب آهن اصفهان میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. ذوب آهن در هفته یازدهم با گل علی منظمی سه امتیاز سرنوشت ساز را برابر فولاد به دست آورد و تا رتبه دوازدهم جدول هم پیش رفت اما علیرضا منصوریان و شاگردانش همچنان در وضعیت خطیری قرار دارند.

تیم منصوریان امروز مقابل تیمی صف آرایی خواهد کرد که تا امروز در لیگ نوزدهم شکستی را تجربه نکرده است و بعد از سپاهان و شهرخودرو یکی از بهترین خط دفاعی‌های لیگ را در اختیار دارد. ذوب آهن در این مسابقه به سه امتیاز نیاز مبرمی دارد و در صورت ناکامی مقابل تیم مهدی تارتار به درب‌های خروجی باشگاه اصفهانی نزدیک‌تر خواهد شد.

این برای اولین بار نیست که منصوریان در چنین وضعیتی با تیم تحت هدایت تارتار مواجه می‌شود. دو سال پیش پارسال در روزهای افت استقلال به همراه این سرمربی، آنها به بوشهر سفر کردند و با نتیجه دو بر صفر مقابل پارس جنوبی شکست خوردند که هدایتش برعهده تارتار بود؛ همان نتیجه برنامه اخراج منصوریان را کلید زده بود و او پس از تساوی در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن از سمتش در استقلال کناره گیری کرده بود.

منصوریان به همراه ذوب آهن در لیگ هجدهم دو دیدار مقابل پارس جنوبی با هدایت تارتار برگزار کرده بود که حاصل آن یک شکست یک بر صفر و یک برتری دو بر صفر بود. باید منتظر ماند و دید منصوریان با عبور از تیم تارتار از بحران خارج خواهد شد یا سرمربی پرسپولیسی یکبار دیگر او را در آستانه اخراج قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز