خبرگزاری کار ایران

من؛ هینز ۱۵ ساله از اسکس

صحبت‌های توپ جمع کنی که قهرمان این روزهای تاتنهام است

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۵۵

کالوم هینز پانزده ساله می‌گوید که به دلیل امتحان ریاضی روز بعد نتوانست به جشن بازیکنان تاتنهام پس از شکست المپیاکوس ملحق شود.

به گزارش ایلنا، پسرپچه معروف فوتبال انگلیس که به دنبال اقدامش برای رسیدن تاتنهام به گل تساوی در بازی سه شنبه شب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مطرح شده است، می‌گوید ژست مورینیو "زندگی او را رقم زده است".

هینر 15 ساله اهل اسکس، زمانی که المپیاکوس با نتیجه دو بر یک از تاتنهام پیش افتاده بود، با رساندن سریع توپ به سرگی آریر منجر به گلزنی هری کین شد تا بازیکنان ژوزه مورینیو کامبک موفقی در ورزشگاه خانگی خود داشته باشند و در نهایت با نتیجه 4 بر دو حریفشان را شکست بدهند.

مورینیو در ستایش از حرکت کالوم گفته بود که این بازیکن باهوش فوتبال را به خوبی می‌فهمد و آن را فقط یک بازی نمی‌داند. پسربچه‌ای که برای ششمین فصل متوالی در ورزشگاه خانگی تاتنهام توپ‌جمع‌کن است می‌گوید که فقط کارش را انجام می‌داده و پیش از اینکه جمعیت حاضر در ورزشگاه او را تشویق کنند متوجه نشده بود که چه کار بزرگی برای تاتنهام انجام داده است.

کالوم در گفتگو با سایت رسمی باشگاه تاتنهام گفت: این یکمقدار فراتر از واقعیت است. من فقط کار خود را انجام می دادم و هنوز هم نمی توانم کاملا باور داشته باشم که چه اتفاقی افتاد. من حتی گل را هم ندیدم! من مشغول گرفتن توپی بودم که از دستم خارج شده بود و بعد صدای تشویق را شنیدم. وقتی که چرخیدم دیدم هری کین مشغول شادی است. من به نمایشگر ورزشگاه نگاه کردم و  دقیقاً مشاهده کردم چه اتفاقی افتاده است. در لبخندم می‌بینید که این باورنکردنی بود. مورینیو مجبور نبود که این کار را بکند. این خیلی خوب بود که او پیش من آمد. او واقعا زندگی و روز من را ساخت! من اسپرز را دوست دارم و آن لحظه شگفت انگیزی بود که هرگز فراموش نخواهم کرد."

در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی، مورینیو فاش کرد که کالوم را به رختکن اسپرز دعوت کرده است تااین پیروزی را جشن بگیرد، اما این نوجوان فاش کرد که محل زندگی او با ورزشگاه فاصله زیادی دارد و این دعوت را نپذیرفت زیرا باید روز چهارشنبه قبل از امتحان ریاضی به اسکس برمی‌گشت.

کالوم ادامه داد: در تمام راه برگشت به خانه از چراغ خودرو استفاده می‌کردم تا برای امتحان چهارشنبه آماده شوم. البته از مدرسه موافقت کردند که این امتحان را روز پنج شنبه برگزار کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز