خبرگزاری کار ایران

درخواست لوکاکو از یوفا برای محکوم کردن نژادپرستی

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۴۲

مهاجم پیشین منچستریونایتد بار دیگر از دستگاههای حاکم در یوفا خواسته است تا پس از شعارهای نژادپرستانه، تغییر واقعی را اعمال کنند.

به گزارش ایلنا،  پس از توهین هواداران اسلاویاپراگ در بازی چهارشنبه شب از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که تیم اینتر با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست پیدا کرد، روملو لوکاکو بار دیگر از یوفا خواسته است تا اقدامات واقعی علیه نژادپرستی را انجام دهد.

لوکاکو پس از اینکه یک گل او به اسلاویاپراگ با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد، موفق به گلزنی مجدد شد و برای شادی گل به سمت هواداران حریف رفت که با رفتار ناشایست رو به رو شد.

لوکاکو به Esporte Interativo گفت: "من آخرین بار وقتی در تیم ملی بودیم این را گفتم. اکنون یوفا باید در این باره کاری انجام دهد، زیرا اتفاقاتی از این دست در ورزشگاه‌ها درست نیست. در این بازی دو بار برای من چنین اتفاقی افتاد و این برای مردم درست نیست. ما در سال 2019 هستیم، بازیکنان زیادی با ملیت‌های مختلف در تیم‌هایشان حضور دارند. وقتی چنین افرادی در ورزشگاه برای من خوب نیستند پس برای کودکان هم مناسب نیستند. امیدوارم که یوفا اکنون در مورد آن کاری انجام دهد، زیرا کل استادیوم وقتی لوتارو گل اول را زد، این کار را کرد و این برای افرادی که این بازی را تماشا می کنند خوب نیست."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز