خبرگزاری کار ایران

درخواست رییس فدراسیون بسکتبال؛

مجموعه افراسیابی بعنوان پاداش صعود به المپیک در اختیار بسکتبال ایران قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۲۸

​رییس فدراسیون بسکتبال گفت: با قول مساعد دکتر سلطانی فر در زمینی به مساحت 2 هزار متر در مجموعه ورزشی آزادی تهران، کمپ تمرینی بسکتبال احداث خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رامین طباطبایی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نشست با دکتر سلطانی فر اظهار داشت: در این نشست گزارشی از فعالیت های بیست ماه گذشته در فدراسیون را به همراه روند اماده سازی تیم ملی بسکتبال ایران و دیگر  تیم های ملی رده های سنی مختلف ارائه دادم.

رییس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه مشکلات زیرساختی فدراسیون در گفتگو با دکتر سلطانی فر مورد توجه قرار گرفت، اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلاتی که جامعه بسکتبال را همواره ازار داده نداشتن زیرساخت مناسب است بطوریکه بار رویدادهای مختلف این رشته در تنها سالن بسکتبال متعلق به فدراسیون است که به دلیل رویدادهای مختلف تیم ملی و لیگ ها در رده های سنی مختلف از هفت صبح تا 12 شب، وقت سالن پر است.

طباطبایی ادامه داد: دکتر سلطانی فر برای حل این مشکل بزرگ دو هزار متر در مجموعه ورزشی ازادی در اختیار فدراسیون قرار داد  تا بتوانیم ظرف دو سال کمپ تمرینی مناسبی را برای بسکتبال ایران احداث کنیم و در این زمینه  به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دستور دادند تا با جانمایی این زمین در کنار سالن بسکتبال بتوانیم از یک امکان مناسب برای فعالیت های زیاد بسکتبال بهره مند شویم .

رییس فدراسیون بسکتبال یکی دیگر از محورهای  نشست با وزیر ورزش و جوانان را پروتکل این وزارتخانه با کمیته ملی المپیک مبنی بر پرداخت حقوق به ورزشکاران و تیم هایی که کسب سهمیه می کنند ،عنوان کرد و توضیح داد: وزیر ورزش و جوانان قول مساعد داد تا حقوق کادر فنی و بازیکنان ملی پوش نیز بر همین اساس پرداخت شود.

طباطبایی یکی دیگر از درخواستهایش از وزیر ورزش و جوانان را حل مشکلات سالن افراسیابی عنوان کرد و اظهار داشت: سالن شهید افراسیابی اصلا متعلق به بسکتبال بوده است که برای اینکه این سالن را به مجموعه امکانات فدراسیون اضافه کنیم، اسپانسر گرفتیم تا پس از بازسازی بتوانیم از ان برای پوشش رویدادهای مختلف بهره بگیریم از همین رو با توجه به هزینه دو میلیارد تومانی آن، باید برخی از مشکلات حل شود که وزیر ورزش و جوانان برای حل این مشکل نیز حمایت لازم را خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای بازسازی این سالن ابتدا باید مشکلات مطرح شده را با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حل کنیم به همین دالیل در صورت اجازه بازسازی این سالن،بر اساس ضرورت  ،به فدراسیون‌های دیگرز هم وقت خواهیم داد و به هیچ وجه مشکلی در این زمینه وجود ندارد که خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان هم در این زمینه قول مساعد برای حل مشکل دادند.

طباطبایی گفت: سالن شهید افراسیابی می تواند تحول بزرگی در روند توسعه بسکتبال ایران بوجود اورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز