خبرگزاری کار ایران

برای قائدی زود است لژیونر شود و باید باتجربه تر شود

فریبا: جایگاه الان تیم مهم نیست چون آخر فصل به تیم جام می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۶۳۹

پیشکسوت استقلال معتقد است باشگاه به تعهداتش عمل کند چون حیف است که این تیم به هم بریزد

به گزارش ایلنا،بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال معتقد است حالا که تیم استراماچونی خوب بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد و هواداران از این شرایط خوشحال هستند باشگاه باید به تعهداتش عمل کند و مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند چون حیف است این تیم که با زحمات زیاد به فرم ایده آل رسیده و در جمع مدعیان قرار گرفته، به هم بریزد و نتواند روند خوبش را ادامه بدهد.

استقلال در قائمشهر نساجی را شکست داد. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

نیمه اول بازی چیزی نداشت نه برای نساجی و نه برای استقلال البته نساجی یکی دو تا موقعیت داشت که حسینی جمع کرد. این را هم بگویم که شرایط استقلال در نیمه اول به خاطر فاصله بازیها و بازی در چمن مصنوعی بود اما هر چه جلوتر رفتیم استقلال بهتر شد. هر چند استقلال نیمه اول گل زد اما بازی در اختیار نساجی بود و نیمه دوم بهتر شدند و مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتند و از چپ و راست فشار آوردند و گل دوم را هم زدند اما بعد از تعویض فرشید اسماعیلی تمرکز تیم ما به هم خورد و بعد از دقایقی آرش رضاوند کار را جمع کرد. فرشید اسماعیلی خیلی می‌تواند به تیم کمک کند و در نهایت خوشحالیم که روند پیروزی‌های تیم قطع نشد و خوشحال تریم که بیشتر از یک گل زدند.

نساجی در این بازی چطور بود؟

به نظرم خیلی خوب بازی کرد. اصولا تیم‌های آقای مهاجری خوب دفاع می‌کنند و در ضد حمله خطرناک هستند. البته سیستم استراماچونی هم خوب است و با 3 تا دفاع روی یک خط بازی می‌کند و از هر سمتی حمله می‌کنیم می‌توانیم فشار بیاوریم و در دفاع هم نفر داریم که ضد حمله حریف را خنثی کنیم. البته به نساجی در ضد حمله 2-3 تا فرصت دادیم که اگر حسینی خوب نبود نتیجه فرق می‌کرد.

استراماچونی از شزایط راضی نیست چون باشگاه به تعهداتش عمل نمی‌کند. در این رابطه چه نظری دارید؟

خیلی وقت است که اینطوری است. یک ماه است که هم وریا و هم استراماچونی صحبت کردند و گفتند باشگاه به تعهداتش عمل نمی‌کند و حتی مصاحبه وریا را شنیدم ناراحت شدم که هفته یازدهم است و یک ریال پول نگرفته‌اند و پولی که گرفته‌اند هم مربوط به پارسال است این بد است. نمی‌دانم استراچونی پول گرفته یا نه اما از تعهدات شان عقب هستند که سرمربی اینطوری صحبت می‌کند. من در این رابطه بارها صحبت کردم و خواهش کردم که به تعهدات عمل کنند تا تیم به هم نخورد چون الان هم خوب بازی می‌کنند و هم می‌برند و در جمع تیم‌های بالای جدول هستند و می‌توانند به صدر جدول برسند.

بعد از 1300 روز استقلال بالاتر از پرسپولیس در جدول قرار گرفت. در مورد این اتفاق چه نظری دارید؟

فوتبال اینجوری است. یک تیم معمولا در صدر است و بعد جا به جا می‌شود. من به جایگاه تیم در وسط فصل اهمیت نمی‌دهم و باید ببینیم آخر فصل چه اتفاقی می‌افتد چون آخر فصل است که جام می‌دهند.

ایا به نظرتان به قهرمانی استقلال امسال امیدی است؟

 خیلی امیدوارم که هم در حذفی و هم لیگ جام بگیرد.

اما هواداران قهرمانی لیگ را می‌خواهند. اینطور نیست؟

هوادار قهرمانی لیگ را می‌خواهد و حق هم دارد اما حذفی راه کوتاه تری برای رسیدن به آسیا است و جام حذفی را هم جدی بگیرند چون با 5-6 بازی می‌شود به آسیا رسید.

چه تصوری از بازی با سپاهان در اصفهان دارید؟

به نظر من این بازی 6 امتیازی است. الان سپاهان روند خیلی خوبی دارد و هم خوب بازی می‌کند و هم می‌برد. نفرات خوبی دارند و مربی شان هم شناخت خوبی از تیم ما دارد. بازی هم در اصفهان است و می‌تواند یکی از بهترین بازیهای لیگ باشد.

فکر می‌کنید قلعه نویی در این بازی کوتاه بیاید؟

معلوم است که نمی‌آید. سپاهان هم می‌داند که بازی 6 امتیازی است و فاصله اش را می‌تواند بیشتر کند و با یک لغزش شهرخودرو می‌تواند به صدر جدول برسد. هیچ کسی دلش نمی‌خواهد صدر را از دست بدهد و قطعا آنها هم دنبال امتیازات این بازی خانگی شان هستند.

قائدی فصل متفاوتی را پشت سر می‌گذارد. چه اتفاقی افتاده که قائدی متحول شده است؟

بچه گفته که امسال 10 گل می‌زند و قرار است به اندازه شماره پیراهنش گل بزند. هنوز هفته یازدهم است و 5 گل زده و به 10 گلی که گفته می‌رسد. فکر می‌کنم با ازدواجی که کرد زندگی شخصی اش عوض شد و با سخت گیری‌های استراماچونی بهتر و بیشتر تمرین می‌کند و هم باشگاه هم مردم و هم سرمربی از او راضی هستند و همینطوری پیش برود می‌تواند به قولی که به هواداران داده عمل کند.

خبرهایی در مورد پیشنهادهای اروپایی برای قائدی هم منتشر شد. قائدی الان شرایط لژیونر شدن را دارد؟

فعلا زود است. امسال تازه دارد بازی می‌کند چون یکی دو سال قبل زیاد خوب نبود اما امسال خوب بازی می‌کند. قائدی باید بیشتر بازی کند و باتجربه تر شود تا برای لژیونرشدن آماده شود اما اگر دو سال با همین کیفیت بازی کند می‌تواند لژیونر شود البته نه تیم‌های عربی بلکه به اروپا برود. قائدی می‌تواند بهتر شود و بعد به اروپا برود اما اول باید تجربه بیشتری به دست آورد و بعد برود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز