خبرگزاری کار ایران

خطیبی: اتفاق خاصی رخ ندهد سایپا را می‌بریم/ پنجره نقل و انتقالات ما برای نیم فصل باز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۵۴۵

سرمربی ماشین سازی اطمینان دارد تیمش فردا برابر سایپا پیروز می شود.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی با سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر شرکت کرد و پاسخ خبرنگاران را داد. وی درخصوص بازی با سایپا گفت: بعد از اینکه بازی ما با گل گهر به تعویق افتاد یک بازی دوستانه انجام دادیم و شرایط خوبی داریم. سایپا تیمی است که هفته گذشته با یک تیم پایین جدولی مساوی کرده است و کار سخت است اما از نظر ذهنی و فکری آماده هستیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد برنده می شویم. از نظر مصدومیت و محرومیت مشکلی نداریم و فقط یک بازیکنان مان کمی آسیب دیدگی دارد که امیدوارم تا بازی فردا برطرف شود.

خطیبی درخصوص تعطیلی زیاد لیگ گفت: ما قبل از اینکه بازی مان با گل گهر به تعویق بیفتد تمرین مان بر اساس این بازی طراحی کردیم اما بعد از آن شکل تمرینات مان را تغییر دادیم. بازی دوستانه مان هم بر اساس بازی با سایپا بود و مشکلی نیست. در کل تعطیلی لیگ برای همه تیم ها بد است و امیدوارم از این به بعد بازی ها طبق برنامه برگزار شود.

سرمربی ماشین سازی درخصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه نیز گفت: این موضوع برای سه چهار سال پیش است و همانطور که آقای نصیرزاده گفت اگر پول این بازیکن را پرداخت کنیم پنجره ما باز می شود. امیدوارم ما بتوانیم در نیم فصل یکی دو بازیکن مدنظرمان را جذب کنیم و انشالله مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی همچنین درباره بازی قبلی مقابل ذوب آهن نیز گفت: ما در این بازی دقیقه یک از حریف مان عقب بودیم و این که توانستیم پیروز شویم فقط به خاطر این بود که هواداران 92 دقیقه ما را حمایت کردند. ما در 3 بازی آخر برابر ذوب آهن، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان نتایج خوبی گرفتیم و تیم مان شخصیت خوبی پیدا کرده است. در این راه ما برای بازی فردا به حمایت هواداران مان نیاز مبرم داریم. من از اول فصل هم گفتم ماشین سازی پتانسیل زیادی دارد، امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند تا بتوانیم نتایج خوب مان را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز