خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: استقلال بهترین تیم حال حاضر ایران است / کادرفنی تیم ملی یک‌بار قائدی را دعوت کند و شرایطش را بسنجد

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۱۲۴

مهاجم اسبق استقلال پیش بینی کرد استقلال اگر بتواند مقابل سپاهان شکست نخورد و پدیده را هم در تهران ببرد می تواند حتی به قهرمانی نیم فصل هم امیدوار باشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور مهاجم اسبق استقلال معتقد است بازی این تیم مقابل سپاهان در هفته اینده لیگ خیلی از معادلات قهرمانی نیم فصل را مشخص خواهد کرد. البته این بازیکن پیش بینی کرد دیاباته یکی ازبازیکنانی است که شانس گلزنی را در این بازی خواهد داشت.

استقلال توانست مقابل نساجی به پیروزی برسد.

استقلال توانست یک برد با ارزش را کسب کند این 3 امتیاز خیلی می تواند در اینده به تیم کمک کند زیرا در نیم فصل دوم امتیازگیری سخت ترمی شود و تیم ها سخت‌تر باج می دهند به هرحال این برد را به مجموعه تیم تبریک می گویم.

خیلی ها معتقدند با این برد استقلال در مدعیان قهرمانی قرار گرفت.

درست است استقلال اگر بتواند مقابل سپاهان شکست نخورد و پدیده را هم در تهران ببرد می تواند حتی به قهرمانی نیم فصل هم امیدوار باشد. بازی برابر سپاهان خیلی از معادلات قهرمانی را مشخص خواهد کرد.

به نظرتان مشکلات مالی تاثیرگذار خواهد بود؟

قطعا تاثیر خود را خواهد گذاشت اما این را باید بدانیم که مشکلات مالی همیشه در فوتبال ایران از گذشته ها وجود داشته و مسئله تازه ای نیست. مسئولان استقلال باید مراقب باشند که این موضوع روی تیم تاثیر نگذارد زیرا تیم اکنون در بهترین شرایط تیمی خود قراردهد.

آیا استقلال به مهاجم جدید نیازدارد؟

در حال حاضر دیاباته خوب کار می‌کند و او باعث شده تبریزی نیمکت‌نشین شود. به نظرم استراماچونی به این نتیجه رسیده که از دیاباته و قائدی کنار هم استفاده ‌کند. در حال حاضر استقلال بهترین تیم ایران است و بازیکنان به این باور رسیده اند که توانایی گلزنی بالایی دارند.

قائدی هم این روزها درخشش قابل توجهی دارد.

قائدی بازیکن با کیفیتی است که از شم گلزنی خوبی برخوردار است. این بازیکن اگر قدر خود را بداند می‌تواند حتی به تیم ملی هم دعوت شود. به هرحال کادر فنی تیم ملی می‌تواند یک بار قائدی را به اردو دعوت کند و شرایط این بازیکن را بسنجد.

نظرتان در خصوص بازی استقلال و سپاهان چیست؟

بازی حساسی است وبه نوعی فینال لیگ است. هرتیمی بتواند از تک موقعیت ها استفاده کند برنده این بازی خواهدبود. البته شناخت امیرقلعه نویی هم از استقلال می‌تواند آبی‌ها را دچار مشکل کند. دیاباته یکی از بازیکنانی است که شانس گلزنی بالایی را در این بازی خواهد داشت. در مقابل سپاهانی‌ها روی ضربات ایستگاهی خیلی خطرناک هستند و می‌توانند به خوبی از روی ارسال‌ها به گل برسند. استقلال باید در این چند روز روی این مسئله کار کند تا به مشکل برنخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز