خبرگزاری کار ایران

انصاری: شرایط جام حذفی خاص است/ هدف ما قهرمانی در این جام است

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۰۳۲

مدافع پرسپولیس در مورد برتری تیمش در جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد انصاری پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت: شرایط جام حذفی خاص است، اما خدا را شکر توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی درباره نارضایتی هواداران پرسپولیس از عملکرد این تیم گفت: باید تمام تلاش خود را بکنیم تا نتیجه بگیریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و پوشیدن پیراهن این تیم باعث افتخار است. باید بیشتر تلاش کنیم تا هواداران را شاد کنیم.

مدافع تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در پُست مدافع وسط بازی کند یا مدافع چپ، خاطرنشان کرد: برای من فرقی ندارد. هر جایی مربی صلاح بداند بازی می‌کنم.

انصاری درباره زمزمه‌هایی مبنی بر سرمربیگری برانکو در پرسپولیس و تیم ملی تصریح کرد: به این بحث ورود نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارند در مرحله بعدی جام حذفی با چه تیمی روبه‌رو شوند، گفت: هدف ما قهرمانی جام حذفی است و برای قهرمان شدن تفاوتی نمی‌کند با چه تیمی روبه‌رو شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عدم استقبال تماشاگران از این بازی خاطرنشان کرد: شاید برگزاری بازی در وسط هفته و سرمای هوا علت آن باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز