خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: از تیم ما باید بیشتر از این حمایت شود/ امروز برای آینده پرسپولیسخیلی نگران شدم

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۰۳۱

گلر پرسپولیس در مورد عدم استقبال هواداران این تیم از بازی امروز گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و دو سه موقعیت خوب هم بعد از گل داشتیم که نتوانستیم بزنیم. نفت تیم خوبی است و می‌توانست بازی را به وقت‌ اضافه ببرد. تنها چیزی که من را ناراحت کرد، نیامدن هواداران پرسپولیس است. زمانی که برای گرم کردن آمدم از پیروانی پرسیدم سازمان لیگ بازی را بدون تماشاگر کرده است؟!

وی افزود: تیمی که هفت قهرمانی در سه سال داشته است، باید حمایت شود. واقعاً امروز خیلی نگران بودم برای آینده پرسپولیس. دوست ندارم وقتی می‌نشینند خانه و بازی را می‌بینند بعدش دست به گوشی شوند و کامنت بگذارند! دوست دارم بیایند و کمک کنند. وقتی کالدرون می‌آید و تیمی را انتخاب می‌کند امیدش به هواداران است و وقتی می‌گوییم پُر هوادار‌ترین تیم آسیا هستیم، بیاییم و نشان دهیم. امیدوارم از بازی بعد بیایند و حداقل طبقه پایین را پر ببینیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه هواداران شاید از نتایج چند هفته اخیر ناراحت هستند، گفت: من یادم است سال اول برانکو تمام بازی‌ها اینجا را پر می‌کردند. ما سه سال قهرمان شدیم و نیاز داریم حمایت کنند. ما با چه کسی قهرمان شدیم؟ همین هواداران. من امروز شوخی کردم و گفتم آنقدر هواداران کم هستند که می‌توانم برای آنها لباس بخرم، آنقدر که کم بودند کسی صدایم می‌زد، می‌شنیدم و برمی‌گشتم. وقتی سه سال قهرمان می‌شویم فشار می‌آورند روی تیم که نکند باز هم قهرمان شویم، اما ما تیم خوبی داریم و مطمئناً یکی از مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

بیرانوند درباره کاندیدا شدنش برای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا تصریح کرد: اولین باری است که در این مورد حرف می‌زنم، افتخار خیلی بزرگی است. من سرباز ایران هستم و شنبه راهی هنگ‌کنگ می‌شوم تا در مراسم شرکت کنم. من نماینده مردم ایران هستم. آنها به من روحیه دادند. برای اولین بار در تاریخ آسیا یک دروازه‌بان کاندیدای مرد سال می‌شود، اما نمی‌دانم چرا رسانه‌ها واکنشی به این موضوع نشان ندادند. اگر انتخاب هم نشوم در حال حاضر جزو سه کاندیدای نهایی هستم، این یعنی الان بهترین دروازه‌بان آسیا هستم و این افتخار بزرگی است برای من. شاید بیرانوند دشمن زیاد داشته باشد و دوست نداشته باشم زیاد در دید باشم، اما الان می‌خواستم این را بگویم. من روز شنبه بعد از بازی با نساجی راهی هنگ‌کنگ می‌شوم و امیدوارم افتخار بزرگی نصیب کشور شود.

«سال گذشته نیز خیلی‌ها معتقد بودند می‌توانستید عنوان برترین بازیکن آسیا را کسب کنید». وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: نظر AFC قابل احترام است. سال قبل بازیکن قطری این عنوان را به دست آورد و امسال هم یک بازیکن دیگر کاندیداست. من هم سال قبل مانند بازیکن ژاپنی به فینال آسیا رسیدم، اما جزو کاندیداها نبودم، در هر صورت خیلی سخت است و هر اتفاقی بیفتد احترام می‌گذارم. تا الان هم اتفاق بزرگی برای من افتاده و اینکه یک دروازه‌بان کاندیدای مرد سال آسیا شده است، وظیفه مرا سنگین می‌کند.

دروازه‌بان تیم ملی درباره شایعاتی که پیرامون فسخ قرارداد ویلموتس از تیم ملی مطرح می‌شود و حضور برانکو به جای او یادآور شد: تمام تصمیمات را در این زمینه تاج می‌گیرد. بعد از برکناری کی‌روش، تاج تلاش کرد مربی خوبی بیاورد. کی‌روش هم مربی بزرگی بود، اما ما در زمان او به لبنان باختیم و با قطر مساوی کردیم، برابر عراق هم در شرایطی بازی را واگذار کردیم که خوب بودیم و نباید این‌قدر فشار روی ویلموتس باشد.

بیرانوند در پاسخ به سؤالی درباره ارتباط ویلموتس با بازیکنان تیم ملی گفت: ارتباط گرم و صمیمی است و احترام زیادی به بازیکنان می‌گذارد. او اولین مربی است که در هر اردو چند بازیکن جدید به تیم ملی دعوت می‌کند و این نشان می‌دهد لیگ را زیر نظر دارد. الان اتفاقاتی افتاده است که همه می‌گویند باید فلان اتفاق بیفتد. در مورد برانکو هم ما باید او را یک ایرانی بدانیم، چون تمام بازیکنان را می‌شناسد. در هر صورت هر کسی بیاید وظیفه بسیار سنگینی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز