خبرگزاری کار ایران

ترابی: تیم ما از این بهتر می‌شود/ موقعیت‌های زیادی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۰۲۷

هافبک گلزن پرسپولیس در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی که زننده تک گل تیمش مقابل صنعت نفت بود گفت: متأسفانه مقابل نفت مسجدسلیمان نتیجه بدی گرفتیم و خوشبختانه در این بازی جبران کردیم. امیدوارم همین روند را در لیگ برتر هم ادامه دهیم. خوشبختانه این بار توپ به تیر دروازه نخورد و وارد دروازه شد.

وی در واکنش به این مسئله که در پایان بازی محمد انصاری با او شوخی می‌کرد و در پیراهن او دنبال نوشته بود، گفت: نه، دنبال چیزی نمی‌گشت و چیز خاصی نبود.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در واکنش به حواشی اخیر تیم ملی در خصوص فسخ قرارداد با ویلموتس و اینکه آیا در اردوی تیم ملی اختلافی میان بازیکنان و سرمربی وجود داشته است، خاطرنشان کرد: در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم، چون هیچ اطلاعی ندارم.

ترابی درباره اینکه هواداران از عملکرد پرسپولیس رضایت ندارند، اظهار داشت: بهتر می‌شویم. فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و موقعیت‌های خوبی داریم، اما کم دقت عمل می‌کنیم. امروز یک گل زدیم و خودم می‌توانستم یک گل دیگر بزنم، اما همانطور که گفتم کم دقت هستیم. امیدوارم این مشکل هم حل شود.

وی در خصوص اینکه در مرحله بعدی دو تیم لیگ دسته اولی و دومی حضور دارند و شش تیم از لیگ برتر و ترجیح می‌دهد پرسپولیس با چه تیمی همگروه شود، گفت: ما پرسپولیس هستیم. هر تیمی باشد باید ببریم تا از عنوان سال قبل دفاع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز