خبرگزاری کار ایران

پادوانی: این توانایی در استقلال است که به صدر جدول برسد/ مسئولین استقلال حتی یک تماس هم نگرفتند

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۹۹

مدافع برزیلی سابق استقلال همچنان از دست مسوولان این تیم دلخور است.

به گزارش ایلنا،لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی سابق استقلال در کشورش مشغول مداوای خودش است تا بتواند هر چه زودتر همچون گذشته راه برود. پادوانی که از استقلال طلب دارد از رفتار مسئولان این باشگاه در قبال خودش دلخور است و حتی اعلام کرد به زودی از این باشگاه به فیفا شکایت خواهد کرد.

از شرایط خودت صحبت کن؟

همچنان طبق چند ماه گذشته هر روز با انجام تمرینات فیزیوتراپی می‌پردازم روزانه نزدیک به 12، 13 ساعت در فیزیوتراپی هستم تا هر چه زودتر شرایط آمادگی جسمانی‌ام بهتر شود چند وقت است که می‌توانم با کمک پزشکان راه رفتن را آغاز کنم و دوست دارم هر چه زودتر شرایطم همچون گذشته شود.

باهم‌بازی‌هایت در استقلال در تماس هستی؟

کم و بیش با برخی از آنها در تماس هستم و آنها پیگیر شرایط جسمانی‌‌ام هستند که باید از آنها تشکر کنم حتی بارها وینفرد شفر نیز با آنکه دیگر در ایران مربیگری نمی‌کند اما پیگیر شرایطم است.

ممکن است به ایران بیایی؟

فعلا که شرایط برایم مهیا نیست درگیر تمرینات خودم هستم اما خیلی دوست دارم بار دیگر به ایران بازگردم زیرا خاطرات خیلی خوبی از زمان حضورم در ایران دارم حتی خیلی از هواداران استقلال هنوز با من در تماس هستند و می‌خواهند که به ایران بیایند امیدوارم روزی بتوانم دوباره دوستان و همبازیان سابقم را از نزدیک ببینم.

در مصاحبه قبلی‌ات گفته بودی از استقلال به فیفا شکایت می‌کنی؟

هنوز هم روی حرفم هستم زیرا هیچ اتفاق تازه‌ای در خصوص طلبم از این تیم نشده است حتی آن بار که مصاحبه کردم و این موضوع را اعلام کردم هیچ یک از مسئولین استقلال حتی یک تماس هم نگرفتند تا پیگیر این شوند و به نظر می‌رسد اصلا برایشان مهم نیست که فیفا ممکن است با آنها برخورد کند.

بازی استقلال را دنبال می‌کنید؟

تا جایی که وقت داشته باشم و درگیر نباشم بازی‌ها را تماشا می‌کنم. شرایط تیم خوب شده و چند هفته‌ای است که آنها روی دور موفقیت افتادند مهمترین مسائل در حال حاضر این است که آنها بتوانند روندشان را ادامه دهند و به صدر جدول نزدیک‌تر شوند این توانایی در استقلال است که به صدر جدول برسد.

تیم ملی ایران هم نتوانسته در مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی کسب کند؟

درست است که آنها در دو بازی اخیر شکست خوردند اما من مطمئن هستم که تیم ملی ایران یکی از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی خواهد بود پتانسیل و توانایی بازیکنان ایرانی آنقدر بالاست که با دو شکست مایوس نخواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز