خبرگزاری کار ایران

یک بازیکن چپ پا در سبد خرید آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۶۶

به نظر می‌رسد علاوه بر مهاجم و دفاع راست، استقلالی‌ها در دفاع چپ هم به یک خرید تازه نیاز دارند

به گزارش ایلنا، میلاد زکی پور اواخر بازی هفته هشتم برابر پارس جنوبی جم مصدوم شد و 2 بازی سخت و حساس تیمش برابر تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان را از دست داد. اتفاقاً در این 2 مسابقه  آبی‌ها نمایش خوبی داشتند و 2 برد پرگل کسب کردند. ابتدا خبر می‌رسید که مدافع چپ آبی‌ها به بازی مقابل نساجی می‌رسد، بعد از گذشت یک ماه، نه‌تنها هنوز شرایط همراهی کردن و حضور در میدان را ندارد که باید پای مصدومش را به تیغ جراحان بسپارد!

مینیسک پای زکی پور آسیب شدید دیده و در این‌یک ماه نتوانسته با فیزیوتراپی آسیب‌دیدگی‌اش را درمان کند و نیاز به جراحی دارد و در بهترین حالت تا نیم‌فصل دوم نمی‌تواند آبی پوشان را همراهی کند. این در شرایطی است که استقلال در پست زکی پور فقط هرویه میلیچ را دارد. دفاع چپ کروات هم بااینکه به لحاظ فنی کیفیت فنی بالایی از خودش نشان داده است، اما میلیچ 31 ساله هم سابقه مصدومیت دارد و قطعاً به یک بازیکن جانشین نیاز دارد.

آندره آ استراماچونی و شاگردانش در تعطیلات نیم‌فصل در پلی‌آف لیگ قهرمانان 2 بازی سخت با باشگاه‌های عربی دارند و باید در حداکثر آمادگی قرار داشته باشند. در این شرایط به نظر می‌رسد علاوه بر مهاجم و دفاع راست، استقلالی‌ها در دفاع چپ هم به یک خرید تازه نیاز دارند تا اگر میلیچ هم شرایط بازی نداشت در سمت چپ به مشکل نخورند.

در نیم‌فصل اول هم آبی پوشان به دنبال خرید یک دفاع چپ بودند تا جای خالی آرمین سهرابیان را پر کند که بعد از مطرح‌شدن چند اسم سرانجام هرویه میلیچ به استقلال آمد. حالا باید دید گزینه احتمالی و موردنظر استقلالی‌ها برای دفاع چپ سراغ کدام‌یک از دفاع چپ‌های لیگ برتری می‌روند؟

هرچند عارف غلامی و سیاوش یزدانی هم توانایی بازی در دفاع چپ رادارند و استقلال اغلب با 3 دفاع بازی می‌کند، اما با توجه به آسیب‌دیدگی داریوش شجاعیان و حالا زکی پور، آبی پوشان با فقر بازیکن چپ پا روبرو هستند. اکنون میلیچ تنها چپ پای تخصصی استقلال است و آبی‌ها نیاز به خرید یک چپ پای دیگر دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز