خبرگزاری کار ایران

سیف‌الله‌پور: این بازی به طور استثنا روی نیمکت نشستم/ قبل از بازی با پرسپولیس سرپرست جدید را انتخاب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۵۳۸

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: سرپرست جدید تیم قبل از بازی با پرسپولیس انتخاب می شود.

به گزارش ایلنا، ایزد سیف اله پور بعد از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در این بازی به طور استثنا روی نیمکت نشستم و قائم مقام باشگاه نساجی هستم و قبل از بازی با پرسپولیس سرپرست جدید را انتخاب می کنیم. نشستی با مالکان محترم باشگاه در این مورد برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد صادر نشدن کارت بازی بازیکنان نساجی بخاطر بدهی افزود: کارت بازی حقیقی و قاضی صادر شد و آنها بدون مشکل برای نساجی بازی کردند. از نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون هم تشکر می کنم که صحبت های مالک باشگاه نساجی را شنید و باشگاه نیز به بخشی از تعهدات مالی خود در قبال طلبکاران عمل کرد و اسنادی رد و بدل شد و بخشی از مطالبات هم پرداخت شد تا حقیقی و قاضی بتوانند برای نساجی بازی کنند.

وی در مورد وضعیت مهرداد کفشگری گفت: کفشگری مدتی است که در کنار تیم حضور ندارد و از نظر بدنی از سایر بازیکنان عقب است با این حال اگر مهاجری سرمربی تیم روی این بازیکن نظر داشته باشد کفشگری را جذب می کنیم و مشکلی در این رابطه نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز