خبرگزاری کار ایران

فرکی: کار سختی مقابل سپاهان داریم ولی حق داریم برای پیروزی تلاش کنیم/ این بازی محک جدی برای خط حمله پیکان است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۵۲۱

سرمربی پیکان در مورد تقابل تیمش با سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در خصوص این بازی اظهار داشت: این بازی در زمان خودش انجام نشد. با سپاهان می‌توانیم به عنوان مهمان عملکرد خوبی نشان دهیم. ما به دنبال این هستیم با تغییراتی که داشتیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در شش هفته ابتدایی عملکرد خوبی نداشتیم و اکنون از 9 امتیاز اخیر 7 امتیاز گرفتیم که این می‌تواند از نظر روحی کمک زیادی به ما کند. مطمئنا هر دو تیم از شناخت خوبی برابر یکدیگر برخوردار هستند. ما سپاهان را به خوبی آنالیز کردیم و شانس قهرمانی را دارد و البته این جام شگفتی هاست و ما ولی آماده هستیم برای یک بازی قابل قبول. می دانیم که کار آسانی پیش رو نداریم. جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و این حق را برای خودمان قائل هستیم تا تلاش کنیم و بتوانیم پیروز باشیم. از شروع تا انتها باید با تمرکز کار کنیم. امیدوارم کسانی که این دیدار را تماشا می کنند یک بازی خوب را تماشا کنند و لذت ببرند.

وی افزود: معمولا این تقابل ها می تواند پیش بیاید. ما باید منتظر این دیدار باشیم و ببینیم آیا عملکرد تهاجمی ما که تا اینجا خوب بوده آیا برابر خط دفاعی مستحکم سپاهان هم به گل برسیم یا نه. اگر این امر میسر شود مشخص می شود که خط حمله قابل احترامی داریم. آیا می توانیم خودمان را مقابل این خط دفاعی اثبات کنیم یا نه. برای خودم هم این بازی جذاب است و باید دید در نهایت فردا چه خواهد شد.

سرمربی پیکان در ادامه در خصوص عملکرد گلرهای پیکان گفت گفت: آقای میرزاپور از مربیان خوشنام و خوبی است. ما امسال از وجود ایشان استفاده کردیم. تغییراتی در تیم داشتیم. به جز شیخ ویسی و امینی علیرضا رضایی را داریم که در تیم امید حضور داشته و در آینده از او بهتر خواهید شنید. ما چون شروع خوبی نداشتیم با شیخ ویسی از امینی استفاده کردیم. در این فصل پیگیر بودیم که از وجود ایشان استفاده کنیم. بعضی اوقات اتفاقاتی می افتد که برای هر دروازه بانی امکان دارد پیش بیاید. یک زمان گل بد می خورد یا اشتباهی پیش می آید بحث شرایط روحی است و از نظر فنی هر دو گل خوب هستند. شیخ ویسی گلر باتجربه ای است و در تیم های نفت و استقلال خوزستان عملکرد خوبی را نشان داد و همینطور امینی. این موضوع بیشتر بحث روحی و روانی بود و خط دفاعی ما هنوز استحکام خودش را به دست نیاورده بود و منجر شد ما جابجایی گلر داشتیم. الان شیخ ویسی برگشته و به دنبال نمایش موفقی است. تیم ما الان نتیجه می گیرد و با حضور هر کدام از بازیکنان. ما تا این لحظه سعی کردیم از بازیکنان خوب استفاده کنیم. شیخ ویسی طی سه هفته اخیر خوبی داشته و هر کدام عملکرد خوبی داشته باشند در تیم قرار خواهند گرفت.

فرکی در مورد بازی مقابل سپاهان و بازگشتش به اصفهان عنوان کرد: من یکی از بهترین خاطراتم را در اصفهان دارم. هواداران سپاهان را در استادیوم خلاصه نمی‌کنم و در جای جای اصفهان طرفدار دارد. اتفاقات گذشته هیچ وقت ناراحتم نمی کند و همیشه سعی کردم به گذشته فکر نکنم. برای هر مربی امکان دارد اتفاق بیفتد. چیزی که برای من مهم است این است که ما از سپاهان خاطرات خوشی داریم. خاطرات قهرمانی و توانستیم خاطره خوبی برای هواداران شکل دهیم و این قهرمانی در کارنامه سپاهان ثبت شده است. ما بیشتر سعی می کنیم تا بیشتر خاطرات خوب را یاد بیاوریم تا خاطرات بد. هواداران واقعی فوتبال همیشه برای من قابل احترام هستند و احتمال دارد که چند نفر هم با احساسات لحظه ای خود کاری کنند و این نباید زیاد فکر کرد. امکان دارد برای هر مربی حتی پرافتخارترین آنها هم این اتفاق بیفتد. ما همیشه از اهواز و اصفهان خاطره خوبی داریم چرا که قهرمانی آوردیم. هیچ وقت فراموش نمی کنم که آن شب بعد از قهرمانی در اصفهان چه خبر بود و خوشحالم که سهمی در آن داشتم. فرکی هیچ وقت ناراحتی از کسی نداشته و نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز