خبرگزاری کار ایران

بهزادی: شرایط اردوی منتخبین جوانان در استان یزد بسیار مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۳۹۶

نایب رییس بانوان فدراسیون دو ومیدانی از شرایط مطلوب برگزاری اردوی منتخبین جوانان در استان یزد خبر داد.

به گزارش ایلنا، اردوی منتخبین جوان دختران دو و میدانی ایران به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است و پریسا بهزادی، نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی نیز با هدف بازدید از این اردو به این استان سفر کرده است. وی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی پیرامون روند این اردو اظهار داشت:  با همکاری هیأت دو و میدانی استان یزد و اداره کل ورزش و جوانان این استان، دومین دوره اردوی تدارکاتی منتخبین جوانان دو و میدانی در بخش بانوان آغاز شده است و شکر خدا امکاناتی که هیأت دو و میدانی استان یزد برای این دوره از اردو مهیا کرده بی‌نقص است. در حال حاضر نیز ورزشکاران دعوت شده زیر نظر مربیان اختصاصی و آقایان داریوش صمیمی، امید محمدی، جواد صغادی، محمدمهدی محمدی و بهنام زارع ناظرین سازمان تیم‌های ملی فدراسیون به تمرینات خود می‌پردازند.

وی تأکید کرد: در برنامه‌های اردوی منتخبین، برگزاری کارگاه‌های آموزشی دوپینگ و آشنایی با مکمل‌ها گنجانده شده و هم‌اکنون این کارگاه با حضور همه ورزشکاران، مربیان همراه، ناظرین سازمان تیم‌های ملی و کادر برگزار کننده در حال پیگیری است. در این اردو توسط افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از همه ورزشکاران حاضر نیز نمونه تست دوپینگ اخذ شد.

بهزادی در خصوص امکانات رفاهی این اردو گفت: با همدلی و همکاری جناب آقای ایلیایی، رییس محترم هیأت دو و میدانی استان یزد برای هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از اردو تلاش شده و من رضایتمندی ورزشکاران و مربیان را شاهد هستم. خوابگاه‌ها، محل تمرین و حتی تغذیه ورزشکاران از شرایط مطلوبی برخوردار است و لازم می‌دانم از زحمات همه زحمت‌کشان نیز قدردانی نمایم.

نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی در ادامه گفت: یکی از اقدامات مهم هیأت دو و میدانی استان یزد و کمیته رده‌های پایه در بحث میزبانی و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت منتخبین، اختصاص دادن زمان برای تفریح ورزشکاران است. استفاده از استخر و برنامه‌های مفرح کویرگردی و سافاری از اهم این اقدامات شایسته است که امیدوارم در دیگر مراحل اردو نیز مستمر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز