خبرگزاری کار ایران

هری کین: با مورینیو می‌توانیم قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۲۱۱

هری کین به عنوان کاپیتان تاتنهام می‌گوید، ژوزه مورینیو می‌تواند به انتظار طولانی مدت آنها برای رسیدن به یک جام را پایان بدهد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو هفته گذشته با اخراج مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید تاتنهام معرفی شد و روز شنبه برای اولین دیدار با نتیجه سه بر دو وستهام را شکست داد.

مورینیو در دوران حرفه‌ای خود 20 جام مختلف به دست آورده است اما آخرین قهرمانی تاتنهام در یک تورنمنت رسمی به سال 2008 برمی‌گردد که آنها فاتح جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس شدند.

هری کین گفت: "مورینیو در هر باشگاهی که به آن رفته باشد فاتح جام قهرمانی شده است - هیچ چیز پنهانی از آن وجود ندارد. او [مورینیو] می‌خواهد پیروز شود. او یک برنده اثبات شده است. من این نکته را برای خودم روشن کرد، در حال حاصر در مقطعی هستم که می‌خواهم قهرمان شوم. من آن را می‌خواهم و این سال بزرگی برای ماست. واقعاً ما در این فصل به لیگ قهرمانان و جام حذفی نگاه می‌کنیم تا تلاش کنیم این کار را انجام دهیم، بنابراین خواهیم دید که چگونه می‌گذرد و از دیدگاه من آنچه را که من انجام می دهم ادامه خواهم داد، برای باشگاهمان در زمین مبارزه می‌کنیم. ما همه می‌خواهیم پیروز شویم. وقتی مائوریسیو در اینجا بود، می‌خواستیم پیروز شویم. ما دقیقا اینجا همان را با مورینیو می‌خواهیم. این تقریباً یک لوح تازه برای همه است که اکنون به سرمربی نشان دهند که چه کاری انجام خواهند داد، امیدوارم بازیکنان بتوانند در این امر پیشرفت کنند. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز