خبرگزاری کار ایران

بوحمدان: استرس شدیدی برای این بازی داشتیم/ برای بردن هم قسم شده بودیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۵۳

هافبک ذوب آهن از برتری تیمش مقابل فولاد در دیدار روز گذشته صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار روز گذشته مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم و با توجه به شرایط اخیر خیلی تحت فشار بودیم برای اینکه نتیجه بگیریم و همه ما هم قسم شده بودیم که 3 امتیاز این بازی را بگیریم و همه فکر و ذکرمان همین موضوع بود. ما بعد از اینکه به گل رسیدیم بازی را مدیریت کردیم. شاید خیلی‌ها عقیده داشته باشند ما دفاعی بازی کردیم ولی ما بازی با مدیریت کردیم و دفاعی کار نکردیم.

وی در مورد پاس گلی که به علیرضا منظمی داد هم گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای تیم مفید باشم ولی مهم‌تر از آن واقعاً موفقیت تیم بود و کسب این 3 امتیاز. منظمی هم از جوان‌های خوب تیم ما است و به نظرم اگر مسیرش را درست برود از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ماست و خوشحالم که توانست گلزنی کند.

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط تیم و بازیکنان برای این دیدار هم خاطرنشان کرد: ما استرس شدیدی برای این بازی داشتیم چون خیلی تحت فشار بودیم. این فشار هم روی مدیریت بود هم کادر فنی و هم بازیکنان و خوشحالم که توانستیم نتیجه بگیریم. البته این را بگویم که هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما تازه اول راه هستیم و از الان باید به فکر بازی بعدی با نفت مسجد سلیمان باشیم.

بوحمدان در مورد اینکه کادرفنی به هیات مدیره تعهد داده از 5 بازی 12 امتیاز بگیرند و اینکه آیا این کار سخت نیست، گفت: این کار سخت نیست چرا که ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و به نظرم شدنی است ولی اینکه کادرفنی چنین قولی به هیات مدیره داده یا نه را نمی‌دانم و در جریانش نیستم.

وی در مورد اینکه کادرفنی در این مدت تلاش کرده فشار روی خودش بماند و به بازیکنان منتقل نشود هم گفت: بله علی آقا در این مدت خیلی تحت فشار بودند و خیلی هم سعی داشتند به بازیکنان منتقل نشود ولی وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستند و نباید همه کاسه و کوزه‌ها سر کادرفنی شکسته شود و ما هم در آن سهم داریم. به هر حال امیدوارم این پیروزی شروع نتایج خوب ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز