خبرگزاری کار ایران

امینه برازجانی: بازی سختی برابر ازبکستان و قرقیزستان داریم/ برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۸۳۳

کایپتان تیم ملی فوتبال زیر 23 سال بانوان گفت: بازی سخت و حساسی برابر قرقیزستان و ازبکستان داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فاطمه امینه برازجانی کایپتان تیم ملی فوتبال زیر 23 سال بانوان گفت: در بازی اول مقابل تاجیکستان، شرایط آب و هوایی بسیار سرد بود و برف بسیار زیادی آماده بود. همین امر باعث شد تا فشار زیادی بر روی ما باشد. در نیمه اول دو بر صفر پیروز شدیم اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیکی که کادر فنی داد به دو گل دیگر رسیدیم و در نهایت با نتیجه 4 بر صفر پیروز میدان شدیم.

وی ادامه داد: در بازی با ترکمنستان یک ترکیب متفاوت‌تری داشتیم. ترکمنستان بازی اول خود را واگذار کرده بود و برای پیروزی به میدان آمد اما با توجه به آنالیز و برنامه ریزی که از دیدار این تیم داشتیم، با اجرای بازی تاکتیکی توانستیم به گل برسیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال در ادامه بیان کرد: با قرقیزستان بازی سختی را داریم و دو تا سه بازیکن اصلی ما سرما خوردگی شدیدی دارند. امروز برف شدیدی در تاجیکستان باریده و فردا باید با تمام تلاشمان به مصاف یکی از حریفان سرسخت در این تورنمنت برویم. در دیدار ازبکستان و قرقیزستان، نیمه اول این دیدار بدون گل بود و بازی پایاپای و جنگنده‌ای را به نمایش گذاشتند.  ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با دست پر به کشور باز گردیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی در پایان گفت: پس از قرقیزستان، مسابقه ما با ازبکستان سخت خواهد بود. امیدوارم بازیکنان مصدوم و سرما خورده تیم زودتر به شرایط اولیه خود باز گردند تا بتوانیم مقابل این تیم نیز بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز