خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن - فولاد؛ منصوریان از فرصت استفاده می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۷۴۳

ذوب آهن شرایط خوبی ندارد و در وضعیت بحرانی امروز به مصاف فولاد می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، 4 شکست از 5 دیدار اخیر و قرار گرفتن در رتبه نازل چهاردهم جدول برای ذوب آهن اصلاً نتایج خوب و قابل قبولی محسوب نمی‌شود و عبور از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد تیم‌ها دیگر سر و شکل خودشان را پیدا کرده و اینکه به دنبال چه جایگاهی در پایان فصل هستند را تا حدودی نشان داده‌اند و در این شرایط ذوبی‌ها نشانی از آن تیم مدعی و مقتدر چند سال اخیر خود ندارند.

این مسائل در مجموع هجمه‌هایی علیه علیرضا منصوریان و کادرفنی ذوب آهن ایجاد کرده و فشار هواداران و نارضایتی آنها از عملکرد تیم باعث شد هیات مدیره هم دست به کار شده و نشستی طولانی با سرمربی خود داشته باشد و خروجی آن به جای تغییر کادرفنی، دادن فرصت تا پایان نیم فصل و البته قراردادن شروط عجیبی بود که حتی برای بهترین و آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ هم سنگین و کمی دور از دسترس به نظر می‌رسد.

طی این توافق منصوریان باید از 15 امتیاز باقی مانده حداقل 12 امتیاز کسب کند که به معنی کسب 4 پیروزی است و باید توجه کرد یک دیدار حساس با پرسپولیس هم برای سبزپوشان اصفهانی در پیش است و البته بازی با فولاد، نفت مسجد سلیمان، نساجی و گل‌گهر که هیچکدام بازی‌های آسانی محسوب نمی‌شوند.

البته لازم به ذکر است که مسائلی از جمله مشکلات مالی و نبود گزینه مناسب برای نیمکت ذوب آهن در این مقطع به نوعی هیات مدیره را مجبور به حفظ موقت منصوریان کرده و مسئولان باشگاه به نوعی با این تصمیم فعلاً کنار رفتن منصوریان را عقب انداختند و اگر مشکلات کنونی نبود و امکان جذب سرمربی خارجی وجود داشت شاید خروجی همان جلسه 5 ساعته تغییرات جدی در این تیم بود.

ذوب آهن در طول تعطیلات لیگ در کنار همه این موارد تغییراتی هم داشته است. کنار گذاشتن زبیر نیک‌نفس، محمد باقر صادقی، ایبای باکر از جمله این تغییرات بوده و البته اضافه شدن محمد صلصالی به کادرفنی که حالا باید دید این تحولات و اولتیماتوم جدی هیات مدیره به کادرفنی چه تاثیری روی روند حرکتی سبزپوشان خواهد گذاشت.

در این شرایط ذوبی‌ها امروز و از ساعت 17:30 باید در فولادشهر از فولاد خوزستان میزبانی کنند. تیمی که به این راحتی امتیاز نمی‌دهد و مقابل استقلال در تهران و مقابل سپاهان توانست به تساوی رسیده و در دیدار با پرسپولیس هم روی یک ضربه پنالتی با یک گل مغلوب شده و به نظر نمی‌رسد کار راحتی برای منصوریان و شاگردانش در پیش باشد.

اگر ذوب آهن بازی خانگی امروز خود را با برتری به پایان برساند تا حدودی آرامش در اردوی این تیم حکم فرما شده ولی مشخص نیست اگر شکست یا تساوی حاصل شود چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.

به هر حال دیدار امروز برای منصوریان بازی سرنوشت‌سازی خواهد بود و باید دید جدال او با نکونام چه نتیجه‌ای به همراه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز