خبرگزاری کار ایران

فاطمه کرم زاده: بانوان ایرانی با حمایت قادر به انجام هر کاری هستند

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۶۰۴

بانوی تیرانداز المپیکی کشورمان رمز موفقیت خود را در تلاش، پشتکار و توکل به خدا می‌داند و آرزوی کسب مدال در المپیک را دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فاطمه کرم زاده دختر 21 ساله بوشهری کشورمان در تفنگ سه وضعیت بانوان موفق شد جواز حضور در المپیک 2020 توکیو را کسب کند.

کرم زاده در خصوص چگونگی ورودش به تیراندازی گفت: با علاقه‌ای که از بچگی به تیراندازی داشتم از سال 89 وارد این رشته شدم. این ورزش نیاز به تمرکز و آرامش دارد و از آنجایی که شخصیت من خیلی آرام است توانستم موفق شوم. در این راه مادرم بهترین مشوقم بود تا بتوانم به تیم ملی راه پیدا کنم. پدرم عکاس و مادر خانه دار است. من فرزند دوم خانواده هستم و آرامش در زندگی‌مان کاملا حکم فرماست. 

او در خصوص رسیدن به تیم ملی و المپیک از یک منطقه کمتر برخوردار گفت: من بوشهری هستم و با کمترین امکانات توانستم بهترین موفقیت را کسب کنم و بهترین رمز موفقیت در این راه تلاش، پشتکار و توکل به خدا است. قطعا فردی که بخواهد موفق شود با تلاش به آن دست خواهد یافت. هیچ چیز به راحتی بدست نمی‌آید این تلاش و پشتکار است که می‌توان با آن به اهداف بزرگ رسید. امید در این راه بسیار موثر است بایستی تلاش و تمرین کرد تا به هدف و مسیر جلو حرکت کرد.

کرم زاده در خصوص موفقیت بانوان ایرانی در میادین مختلف گفت: شاید بانوان تمرکز و آرمش بیشتری نسبت به آقایان دارند و در این مهم کنترل استرس و هیجانات خیلی موثر است. بانوان کشورمان بسیار توانمند هستند حتی در این شرایط سخت اقتصادی، کسب سکوهای قهرمانی و سهمیه المپیک کار بزرگی است که بانوان کشورمان با همت و پشتکار بدست می‌آورند. در این راه مسئولین بایستی بیشتر حمایت کنند تا انگیزه‌ای برای ادامه این مسیر باشد. 

او در پایان گفت: بزرگ‌ترین آرزوی من مدال المپیک است. برای رسیدن به هدفم تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک با آمادگی کامل ظاهر شوم. ا از تمام کسانی که در این راه به من کمک کردند تا توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و 6 سهمیه تاریخی برای تیراندازی کسب کنیم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز