خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون بین‌‌المللی اسکی کناره‌گیری می‌‎کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۵۹۸

رئیس فدراسیون بین‌‌المللی اسکی از قصد کناره‌گیری خود در ماه می‌۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، جیان فرانکو کاسپر رئیس فدراسیون بین‌‌المللی اسکی پس از ۴۵ سال حضور در رده‌های مدیریتی فدراسیون بین‌المللی اسکی سرانجام اعلام کرد هم زمان با برگزاری پنجاه و دومین کنگره فدراسیون بین‌المللی اسکی در ۲۲ می‌۲۰۲۰ به صورت رسمی از ریاست فدراسیون بین‌‌المللی اسکی کناره‌گیری خواهد کرد.

کاسپر متولد ۱۹۴۴ است و از سال ۱۹۹۸ به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی فعالیت خود را آغاز نمود. پیش از آن از سال ۱۹۷۵ کاسپر به عنوان دبیر فدراسیون بین‌المللی اسکی فعالیت خود را دنبال می‌کرد.

در طول ۲۲ سال حضور وی به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی دستاوردهای بسیاری برای اسکی جهان بدست آمد و اعضای این فدراسیون از ۱۰۰ به عدد ۱۳۳ در حال حاضر رسید.

توسعه رشته‌های جدید و نوپا و ورود رشته‌های بیشتری از ورزش اسکی به المپیک زمستانی از جمله دیگر دستاوردهای کاسپر در طول حضورش به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی به شمار می‌آید.

برای مثال در بازی‌های المپیک زمستانی از سال ۱۹۹۸ ناگانو تا ۲۰۲۲ پکن، ۵۰ مسابقه دارای مدال به این رویداد مهم بین‌المللی اضافه شد.

ترویج هر چه بیشتر ورزش‌های زمستانی و برگزاری رویدادهای مرتبط با این ورزش‌ها، برگزاری رویدادهایی در زمینه تغییرات آب و هوایی و ورزش‌های زمستانی، پیشگام بودن در عرصه مبارزه با دوپینگ و نگاه ویژه به ورزش پاک، تاکید بر برابری جنسیتی، اجرای آیین‌نامه‌های اخلاقی، تصویب قوانین سخت‌گیرانه برای جلوگیری از دست‌کاری در مسابقات از جمله دیگر فعالیت‌های کاسپر در طول ریاست بر فدراسیون‌ بین‌المللی اسکی است.

حضور در هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، حضور در کمیسیون تلویزیون کمیته بین‌المللی المپیک و نایب رئیسی کانال بین‌المللی المپیک، ریاست انجمن فدراسیون‌های بین‌المللی ورزش‌های زمستانی المپیکی از جمله دیگر فعالیت‌های جیان فرانکو کاسپر در طول سالهای اخیر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز