خبرگزاری کار ایران

وعده بی سرانجام فتحی برای استقلال؛ راه جذب مهاجم خارجی بسته است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۵۴۲

در روزهایی که خط حمله استقلال خوب کار نمی‌کرد و آبی پوشان نتیجه نمی‌گرفتند استراماچونی از نیازش به یک مهاجم گل زن می‌گفت

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال از ابتدای فصل به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود. چند گزینه هم نامشان مطرح شد که هیچ‌کدام راهی استقلال نشدند. باشگاه استقلال توان خرید گزینه‌های موردنظر آندره آ استراماچونی  را نداشت و گزینه‌هایی که باشگاه پیشنهاد داد هم به تائید مرد ایتالیایی نرسید تا همه‌چیز به نقل و انتقالات زمستانی موکول شود.

در روزهایی که خط حمله استقلال خوب کار نمی‌کرد و آبی پوشان نتیجه نمی‌گرفتند استراماچونی از نیازش به یک مهاجم گل زن می‌گفت، اما وقتی موتور گلزنی شیخ دیاباته روشن شد و مهدی قائدی هم نشان داد امسال خیلی آماده است کم‌کم موضوع مهاجم خارجی هم به فراموشی سپرده شد. در چند بازی اخیر استقلال هم خوب نتیجه گرفته و هم رقبایش را گل‌باران کرده است و دیگر کمتر کسی از مامه باباتیام یاد می‌کند چه برسد به اینکه چشم‌به‌راه یک مهاجم خارجی جدید باشد!

حالا استقلال بهترین خط حمله لیگ نوزدهم را در اختیار دارد و از طرف دیگر مشکلات مالی باشگاه حسابی بالاگرفته است به شکلی که مدیران برای پرداخت حق‌وحقوق بازیکنان به مشکل خورده‌اند و کار به اعتصاب یک‌روزه هم کشیده شد. از طرف دیگر جابجایی دلار برای باشگاه‌های ایرانی و حتی فدراسیون فوتبال مشکل شده است.

از طرف دیگر پرسپولیسی‌ها هم برای پرداخت دستمزد گابریل کالدرون دچار مشکل شده‌اند. قیمت دلار هم چند روزی است که سیر صعودی پیداکرده است و این موضوع دشواری و هزینه‌های تهیه ارز را بیشتر هم می‌کند.با توجه به این وضعیت بعید به نظر می‌رسد که فتحی بتواند به وعده‌اش مینی بر خرید بازیکن خارجی مورد تأیید استراماچونی عمل کند و بازهم پیش هواداران و البته کادر فنی بدقول خواهد شد.شاید هم مدیرعامل باشگاه روی 400هزار دلاری که برای تسویه‌حساب با پروپیچ در کرواسی گذاشته‌اند حساب کرده است.

هرچند این پول اگر هم موجود باشد برای پرداخت دستمزد مرد ایتالیایی و اعضای کادر فنی‌اش و همچنین پرداخت بدهی خارجی‌هایی که شکایت کرده‌اند مثل جباروف، رابسون جانواریو و شفر به‌شدت موردنیاز است. استراماچونی هم قبل از بازی با صنعت نفت آبادان اعلام کرده بود که با وجود نیاز به یک مهاجم جدید، باشگاه مشکلات بزرگ تری دارد:« جدا از مصدومیت محسن کریمی و شجاعیان حضور یک مهاجم بسیار ضروری است. سخت تلاش می کنیم ولی الان موضوع جذب مهاجم متوقف شده چون باشگاه فعلا مشکلات مهمتری دارد.» این یعنی مرد ایتالیایی هم خودش را برای نخریدن مهاجم خارجی آماده کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز