خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: پیروزی بزرگی مقابل چلسی داشتیم/ مصدومیت آگوئرو شدید بود

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۵۳۰

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی سه امتیاز برابر چلسی را یک پیروزی بزرگ برای تیمش توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی امروز در دیداری دشوار و در شرایطی که ابتدا چلسی در استادیوم اتحاد به گل رسیده بود، موفق به رقم زدن بازگشت شده و 1-2 تیم فرانک لمپارد را مغلوب کرد. پپ گواردیولا به تمجید از سرمربی تیم رقیب پرداخته و این دیدار را یک مسابقه نزدیک خواند.

پپ گواردیولا گفت: وقتی آنها بهتر بازی می کردند ما گل اول خود را به ثمر رساندیم. بازی نزدیکی بود، ما نیمه دوم ما خیلی بهتر بازی کردیم اما چلسی آنها در پایان بازی چند شانس خوب گلزنی داشت. شرایط برای چلسی به دلیل مصدومیت ها دشوار شد. فرانک لمپارد یک سرمربی شجاع است و این یک پیروزی بزرگ برای ما بود. چلسی یک تیم فوق العاده است. بیشتر سرمربی های جوان چنین روحیه ای داشته و چیزی برای از دست دادن ندارند، به همین دلیل حضو آنها برای فوتبال خوب است. چلسی فوق العاده خوب بازی می کند.

وی افزود: گل ریاض محرز در بازی امروز فوق العاده بود. من بهترین اتفاقات رابازیکنانم را می خواهم و ریاض محرز می تواند بهتر عمل کند. او اخیرا در بهترین شرایط خود نبوده، اما می تواند در هفته های بعدی بهتر شود.

گواردیولا در خاتمه اظهار داشت: مصدومیت سرخیو آگوئرو؟ فکر می کنم آسیب دیدگی وی شدید باشد. فردا شرایط آگوئرو را بررسی خواهیم کرد، اما ما بازیکنان جوانی در اختیا داریم که می توانند در ترکیب سیتی قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز