خبرگزاری کار ایران

خواسته هواداران آرسنال؛ پوچتینو را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۵۱۳

گل لحظات پایانی الکساندر لاکازت آرسنال را از شکست خانگی مقابل ساوتهمپتون نجات داد اما حتی این گل هم خشم توپچی ها نسبت به سرمربی تیم خود را کم نکرد.

به گزارش ایلنا، اونای امری 48 ساله که فصل گذشته جانشین آرسن ونگر شد، در ابتدا با نگاه مثبتی از سوی هواداران و رسانه ها روبرو بود اما در این یک و نیم سال نتوانست خود را اثبات کند. او که با سویا در لیگ اروپا هت تریک کرد و در فرانسه نیز با پاری سن ژرمن هفت جام مختلف به دست آورد، حالا با آرسنال در میانه های جدول لیگ برتر دست و پا می‌زند و بارقه امید نیز در نمایش شاگردانش و شمایل کلی تیمش دیده نمی‌شود.

آرسنال اگرچه سال‌هاست نتوانسته قهرمان لیگ جزیره شود اما همچنان جزو قدرت های سنتی این لیگ به حساب می‌آید. این که توپچی ها در پنج بازی لیگ برتری اخیر خود هیچ بردی کسب نکرده باشند و حالا آرزوی شکست منچستریونایتد در بازی فردا برای بقا در رده هشتم را داشته باشند، نشان می‌دهد که وضعیت تا چه حدی خراب است. اوضاع به حدی رسیده که هواداران صبور آرسنال نیز پلاکاردهای خود را درآورده اند و این بار نام امری را جایگزین ونگر کرده اند و دوباره اخراج سرمربی تیم خود را خواستارند: «امری اوت»!

در دوران آرسن ونگر هواداران آلترناتیو مشخصی نداشتند و تصور می‌کردند هرکسی که به جای این مرد کهنه کار بیاید، اوضاع بهتر خواهد شد اما حالا یک نام بیش از بقیه در بین توپچی ها خودنمایی می‌کند و آن هم سرمربی سابق تیم رقیب یعنی تاتنهام است. کسی که در سال های اخیر به عنوان یکی از بهترین مربیان جوان فوتبال اروپا خود را مطرح کرد و تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رساند اما در این فصل نتایج خوبی با این تیم شمال لندن کسب نکرد و در نهایت به در خروجی باشگاه هدایت شد.

آرسنالی ها حتی تصویری را با برنامه های کامپیوتری طراحی کرده اند که پوچتینو را در مقابل لوگوی باشگاه محبوبشان نشان می‌دهد. اما برای این که چنین تصویری از رویا به حقیقت تبدیل شود، راه آسانی پیش روی مدیران باشگاه قرمز لندنی نیست. نکته اول این است که باشگاه به دلیل مسائل مالی و قرارداد امری، با احتیاط مسئله اخراج او را بررسی خواهد کرد اما نکته مهم تر، درباره سرمربی سابق تاتنهام است؛ کسی که همین چند ماه پیش گفت که کار کردن در مزرعه را به سرمربیگری در آرسنال و بارسلونا ترجیح می‌دهد!

دلیل این اظهارنظر پوچتینو کار در تیم های رقیب این دو تیم یعنی اسپانیول و تاتنهام است. بنابراین باید گفت که احتمال حضور این مربی آرژانتینی 47 ساله در استادیوم امارات زیاد نیست اما همچنین نباید فراموش کرد که اخراج وی شاید یک نوع دلخوری را در او به وجود آورده که ممکن است منجر به یک تصمیم تلافی جویانه شود که انتقالی بزرگ را در لندن رقم بزند.

لحظه به لحظه بر تعداد توییت ها در کمپین هواداران آرسنال برای اخراج امری و استخدام پوچتینو اضافه می‌شود اما هنوز واکنش رسمی به این مطالبه از سوی طرفین نشان داده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز