خبرگزاری کار ایران

لیست خرید مورینیو لو رفت؛ زلاتان و گرت بیل در کنار ماتیچ

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۳۴۵

چند روز بعد از معرفی ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید تاتنهام رسانه‌های انگلیسی اهداف احتمالی این سرمربی در بازار نقل و انتقالات را معرفی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو به انگلیس بازگشت و این بار همه چیز فرق می‌کند. او در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی تاتنهام هاتسپر روز پنجشنبه، لبخند زد و آرامش داشت؛ این واقعا عجیب بود. پس از یازده ماه دوری از سرمربیگری بعد از آخرین باری که او هدایت منچستریونایتد را در دست داشت حالا مورینیو آماده است تا خودش را نشان بدهد. در اسپرز، او با دانیل لوی، مردی که در بازار نقل و انتقالات سختگیر است، همدست می‌شود. او دوست دارد کسی باشد که در باشگاه تصمیمات بزرگی را بگیرد و نسبت به سرمایه گذاری قابل توجه بسیار دقیق است. بدین ترتیب اگر مورینیو قصد خرج کردن را دارد، معامله باید ارزش خوبی داشته باشد.

مورینیو در بیشتر دوران کار خود برعکس بوده است. در صورت بروز مشکل ، معمولاً برای رفع آن نیاز به پول نقد فوری دارد. اگرچه مورینیو گفته که قصد ندارد در زمستان خرج زیادی روی دست لوی بگذارد باید صادق باشیم که او قطعا چنین کاری نخواهد کرد. آیا فکر می‌کنید تمام بازیکنانی که او نیاز دارند در سال آینده به تاتنهام می‌آیند؟ مطلقا نه! نشریه بلیچرریپورت در گزارشی با بررسی نقاط ضعف تاتنهام و لیست علاقه منده سرمربی پرتغالی 5 بازیکنی که او به احتمال زیاد جذب خواهد کرد را معرفی کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ

این شایعه در روز جمعه مطرح شد وقتی که توسط جیسون برت از تلگراف گزارش داده شد که مورینیو می‌تواند با پایان قرارداد زلاتان او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. او دو فصل گذشته را پس از اینکه توسط مورینیو در لیست خروجی منچستریونایتد قرار گرفت در لس آنجلس گلکسی سپری کرد و چند روز پیش با هواداران این تیم آمریکایی خداحافظی کرد تا جدایی خود را تایید کند. منابع نزدیک به این بازیکن روز شنبه به بلیچرریپورت گفتند که این بازیکن 38 ساله "98٪ مطمئن است" باشگاه بعدی وی در ایتالیا خواهد بود، جایی که آث میلان، ناپولی و بولونیا همگی علاقه جدی نشان داده اند. نکته اول درباره جذب زلاتان حضور او در کنار هری کین است و بعید به نظر می‌رسد او بتواند مهاجم دیگری را در کنار خود تحمل کند؛ نکته دوم بخش دستمزد ایبرا است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

گرت بیل

مهاجم دیگری که مورینیو می‌تواند به خریدش امیدوار باشد، گرت بیل است. مهاجم اهل ولز که در آستانه اخراج از رئال مادرید قرار گرفته است و هواداران لوس بلانکوس از حضورش در این تیم ناراضی هستند همیشه مورد ستایش ژوزه مورینیو قرار گرفته است و سرمربی پرتغالی به خرید او فکر خواهد کرد. بیل در حال حاضر با رئال مادرید قرارداد دارد و پیش بینی می‌شود که در زمستان با قراردادی قرضی راهی انگلیس و تیم سابقش شود. یکی از منابع بلیچرریپورت در باشگاه تاتنهام اظهار داشت که رئیس لوی در صورت وجود شرایط مناسب برای بازگشت بیل اقدام خواهد کرد. اگر واقعاً خودش را نشان دهد، هیچ راهی وجود ندارد که مورینیو بتواند در برابر اضافه کردن این بازیکن به خط حمله مقاومت کند.

برونو فرناندز

تعجب آور نبود که فرناندز تابستان گذشته از اسپورتینگ لیسبون خارج شود و شکی نیست که وی همچنان توسط تعدادی از باشگاه های برتر لیگ قهرمانان اروپا دنبال می‌شود. این هافبک فوق العاده علاوه بر خلق موقعیت، در گلزنی هم بسیار موفق است. منابع می‌گویند مورینیو به شدت علاقه مند جذب هموطن خود به تاتنهام است. این امر می‌تواند به این دلیل باشد که آنها خورخه مندس را به عنوان یک عامل به اشتراک می گذارند، که مطمئناً به سرمربی جدید تاتنهام کمک می‌کند تا حرکت بعدی خود را تأمین کند. او قطعا در لیست حضور دارد اما آنها نگرانی دارند که بازیکن 25 ساله به پیشنهادهای بزرگتر پاسخ مثبت بدهد.

نمانیا ماتیچ

تنها چند دقیقه بعد از انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید تیم تاتنهام، توییتر پر از حرفهایی بود که ماتیچ به زودی سرمربی سابقش را همراهی خواهد کرد. مورینیو این بازیکن را هم در منچستریونایتد و هم در چلسی هدایت کرده است. به نظر می‌رسد او در ژانویه منچستریونایتد را ترک خواهد کرد. بلیچرریپورت تایید می‌کند که مورینیو شرایط جذب این بازیکن 31 ساله را بررسی کرده است و او به تاتنهام می‌پیوندد.

روبن دیاز

مدافع میانی تیم بنفیکا از پرتغال دیگر بازیکنی است که مورینیو زیر نظر دارد. بعد از تقویت خط حمله و خط میانی این سرمربی تصمیم خواهد داشت تا خط دفاعی را هم مستحکم‌تر کند. منابع تایید کرده‌اند که ژوزه از این بازیکن 22 ساله به عنوان کاپیتان آینده تیمش یاد می‌کند هرچند او خیلی جوان است. باشگاه پرتغالی این بازیکن را 66 میلیون یورو قیمت گذاری کرده است و بعید به نظر می‌رسد برای هموطن او تخفیف قائل شود. احتمال خرید او در زمستان کمرنگ است و در تابستان تاتنهام برای خریدش اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز