خبرگزاری کار ایران

نقی‌زاده: مقابل پرسپولیس بغضم گرفت/ با تمام مدعیان بازی کردیم و باخت نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۱۲۳

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید پرسپولیس تیم خوب و قابل احترامی بوده ولی ما بهتر از موقعیت هایشان استفاده کردند.

به گزارش ایلنا، میثم نقی زاده بازیکن نفت مسجد سلیمان در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی پس از پیروزی برابر پرسپولیس که با تک گل علیزاده رقم خورد، بیان کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیسی ها بازی خوبی انجام دادند و تیم خوبی بود ولی ما از موقعیتمان استفاده کردیم و بردیم.

او در مورد نمایش خوب نفت مسجد سلیمان مقابل مدعیان قهرمانی توضیح داد: ما تیم خوبی داریم. با تمام مدعیان بازی کردیم و باخت نداشتیم. امیدوارم همینطور ادامه دهیم.

هافبک تدافعی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد نمایش خوب سوشا عنوان کرد: بله از وقتی به ایران آمده، خیلی خوب کار می کند. امیدوارم هر روز بهتر از این کار کند.

از نقی زاده در مورد شرایط مالی باشگاه پرسیدند. او گفت: بچه ها 20،30 درصد پول گرفته اند. امیدوارم مسئولان خوزستان کمک کنند.

نقی زاده ادامه داد: ما برای بردن به زمین می آییم. خداراشکر امروز توانستیم ببریم. این پیروزی تقدیم به هواداران مسجد سلیمان.

از بازیکن سابق پرسپولیس در مورد بازی در مورد تیم سابقش پرسیده شد که او اضافه کرد: من از بودن در پرسپولیس لذت می بردم. 25 تا بازی کردم. امروز برگشتم و بغضم گرفت ولی فوتبال همین است و از این اتفاقات می افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز