خبرگزاری کار ایران

مکانی: من همیشه انگیزه دارم/ پرسپولیسی هستم و تا آخر می‌مانم

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۱۲۱

دروازه بان سابق پرسپولیس در بازی امروز در ورزشگاه آزادی دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا نفت مسجد سلیمان به سه امتیاز باارزش دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، سوشا مکانی در بازگشت به ورزشگاه آزادی عملکرد خوبی مقابل هوادارانی داشت که زمانی نامش را روی سکوها فریاد می زدند. او امروز درون دروازه نفت مسجد سلیمان فرصت های خوبی را از پرسپولیسی ها گرفت و در نهایت در پیروزی تیمش نقش ایفا کرد. سوشا در پایان بازی و در پاسخ به این سوال که مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی داشت گفت: من همیشه انگیزه دارم.

او درباره بازی برابر تیم سابقش گفت: من درباره پرسپولیس هیچ حرف فنی ندارم چون پرسپولیسی هستم و تا آخر هم پرسپولیسی می مانم. با اینحال با تمام وجود برای تیمی که با آن قرارداد دارم بازی کردم و خوشحالم که هواداران نفت مسجد سلیمان که با این تیم زندگی می کنند از این برد خوشحال هستند. امیدوارم پرسپولیس در آینده بتواند به موفقیت هایش ادامه دهد.

مکانی در ارتباط با جو ورزشگاه آزادی هم گفت: هواداران خیلی من را دوست دارند و قبل از بازی برایم سنگ تمام گذاشتند. پرسپولیسی هستم و رابطه خوبی با هواداران دارم.

او در مورد کارت زرد و اعتراضش به داور گفت: من اعتراضی به کارتی که گرفتم نداشتم. در آن زمان چون پرسپولیس عقب بود جو ورزشگاه به گونه ای بود که داور می خواست بازی سریعتر انجام شود. با این حال حق من نبود که کارت زرد بگیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز