خبرگزاری کار ایران

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس صفر - نفت مسجد سلیمان یک/ شکست تلخ قرمزها در آزادی

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۱۰۲

پرسپولیس در هفته یازدهم میزبان نفت مسجد سلیمان بود و این دیدار را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نخستین دیدار از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه آزادی میان دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان برگزار شد. پرسپولیس در شرایطی به مصاف نفت رفته بود که از وضعیت بد چند هفته گذشته راحت شده و در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود و از طرفی نفتی‌ها یکی از دو تیم شکست ناپذیر لیگ تا اینجای کار بودند و نمی‌خواستند رکوردشان در این بازی شکسته شود. در نهایت نفتی‌ها با یک گل این دیدار خارج از خانه را با پیروزی پشت سر گذاشتند.


داور: پیام حیدری

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، فرهاد مروجی


کارت زرد: مهدی شیری(پرسپولیس) علیرضا علیزاده(نفت مسجد سلیمان)​

کارت قرمز:

گل: علیرضا علیزاده (76) برای نفت مسجد سلیمان


ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، محمد انصاری(69 امید عالیشاه)، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه(80 سیامک نعمتی)، وحید امیری، محمد نادری و علی علیپور(78 مهدی عبدی)

ترکیب نفت مسجد سلیمان

سوشا مکانی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی( 81 مهدی رستمی)، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری(46 صادق صادقی بابااحمدی)،‌ فرزاد حاتمی، سعید کریمی، پیام ملکیان و احمد الجبوری


دقایق حساس بازی:

دقیقه 4: ضربه علی علیپور از زاویه بسته را سوشا مکانی به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 9: شوت محکم فرزاد حاتمی با اختلاف نسبتا زیادی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 16: شوت بادقت ترابی را مکانی به سختی مهار کرد.

دقیقه 18: باز هم سرخ پوشان توانستند در این دقیقه دروازه حریف خود را تهدید کنند و در حالی که پاس دیدنی علیپور در موقعیت خوبی به ترابی رسید با ممانعت مدافع مسجدسلیمانی ها تنها یک کرنر به همراه داشت.

دقیقه 19: ارسال زیبای انصاری روی دروازه نفت روی سر وحید امیری فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 26: ضدحمله بازیکنان پرسپولیس از وحید امیری شروع شد و در نهایت توپ به ترابی رسید تا با مکانی تک به تک شود اما با تکل ملکیان توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 41: خطرناک ترین موقعیت نفتی ها در این دقیقه صورت گرفت اما ضربه حامد نورمحمدی با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 44: بهترین موقعیت این بازی در نیمه اول برای مسجدسلیمانی ها به دست آمد اما جبوری که توانست بیرانوند را جا بگذارد در نهایت نتوانست از فرصت خود استفاده کند و در نهایت سیدجلال حسینی موفق شد این توپ خطرناک را از موقعیت خطر دور کند.

دقیقه 45: پس از فرصت نفتی ها در این دقیقه پرسپولیسی ها روی یک ضدحمله می توانستند دروازه حریف را باز کنند اما ضربه نهایی آنها راهی به دروازه سوشا نیافت و راهی کرنر شد.


دقیقه 52: احمد الجبوری با بیرانوند تک به تک شد اما این موقعیت را با بی‌دقتی از دست داد.

دقیقه 59: ارسال پرسپولیسی ها با ضربه سر حسینی دروازه حریف را تهدید کرد اما جاگیری خوب مکانی باعث شد تا وی بتواند توپ را مهار کند.

دقیقه 62: شوت جبوری از پشت محوطه جریمه با واکنش بیرانوند یک کرنر برای نفتی ها به همراه داشت.

دقیقه 64: مهدی ترابی با تیزهوشی خود توانست توپ خوبی از مدافع نفتی ها بگیرد و سپس در موقعیت تک به تک دروازه نفتی ها را به شدت تهدید کند اما ضربه ترابی با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: الجبوری در آستانه تک به تک با بیرانوند بود اما نوراللهی با تکل صحیح مانع از این کار شد.

دقیقه 76 (پرسپولیس صفر - نفت مسجد سلیمان یک/ علیرضا علیزاده): روی ارسال حسین ابراهیمی از نقطه کرنر، برای علیرضا علیزاده با ضربه این بازیکن از زاویه بسته و با اشتباه بیرانوند وارد دروازه سرخ پوشان شد.

دقیقه 78: ضربه سر بازیکن پرسپولیس با واکنش زیبای مکانی دور شد.

دقیقه 79: ضربه ایستگاهی که با خطا روی ترابی به دست آمد توسط عالیشاه نواخته شد اما توسط مکانی مهار شد.

دقیقه 82: یک حمله خطرناک دیگر با ارسال شیری روی دروازه زرپوشان اتفاق افتاد اما باز هم نتیجه ای برای پرسپولیسی ها به همراه نداشت.

دقیقه 84: ضربه بی دقت فرزاد حاتمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 90: ارسال خوب روی دروازه نفت با ضربه سر شیرجه‌ای عبدی توام شد ولی مکانی با واکنشی خوب توپ را راهی کرنر کرد

دقیقه 1+90: ضربه روپای مهدی عبدی به تیر دروازه برخورد کرد و باز هم دروازه نفت باز نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز