خبرگزاری کار ایران

دیگر به بازگشت به پرسپولیس فکر نمی‌کنم

مکانی: بازی با پرسپولیس اصلاً قابل پیش بینی نیست/ با بیرانوند رقیب هستیم ولی مشکلی نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۰۳۵

گلر نفت مسجد سلیمان از بازی مقابل تیم سابقش صحبت کرد.

سوشا مکانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصو شرایط بازی با پرسپولیس اظهار داشت: این هم یکی از بازی‌های لیگ برای من است. حالا خاص هم هست اما چه باید بگویم. الان نزدیک بازی هستیم و بهتر است بیشتر روی خود بازی تمرکز داشته باشیم و وقت صحبت درباره چیز دیگری نیست.

وی در مورد حساسیت‌های حضورش در دیدار با پرسپولیس هم گفت: چون بازی خیلی حساس است، نمی‌خواهم مساله‌ای به وجود بیاید. من نمی‌توانم چیزی بگویم و هرچه بگویم علیه خودم تمام می‌شود. بگویم خوب است یک حرفی می‌زنند و بگویم نه، حرف دیگری. بهتر است حرفی نزنم و تمرکز کنم روی بازی.

سوشا درباره مصدومیت شدیدی که در بازی با سپاهان گریبان او را گرفت همینطور درباره شرایط بدنی خود نیز اینطور توضیح می‌دهد: مصدومیتم بهتر شده اما هنوز اذیتم می‌کند. اما چیز خاصی نیست و کاملا برای این بازی آماده هستم.

گلر نفت مسجد سلیمان در مورد درگیری کوچکی که میان او و بیرانوند در گذشته ایجاد شده بود و البته به آشتی منجر شد هم گفت: این مسائل در فوتبال گاهی پیش می‌آید و طبیعی است ولی من و علیرضا هیچ مشکلی با هم نداریم و بعد از آن ماجرا هم همیشه دوست بودیم و امروز هم رقیب هم هستیم و برایش به جز بازی امروز در همه بازی‌ها آرزوی موفقیت دارم.

گلر سابق پرسپولیس درباره احتمال بازگشت به این تیم نیز گفت: نه، اصلا دوست ندارم به پرسپولیس برگردم. هیچ مشکلی ندارم و اتفاقا پرسپولیس و هواداران این تیم را هم دوست دارم اما تصمیم و تمایلی برای حضور در این تیم ندارم. فعلا زمان بازگشت نیست و اصلا به پرسپولیس و بازگشت فکر نمی‌کنم.

وی در واکنش به اینکه آیا حواشی شکل گرفته در زمان حضورش در پرسپولیس باعث این تصمیم شده گفت: نه، دلخوری‌ها مسلما همیشه هست و باید این را در نظر گرفت که بالاخره هر کس یک ظرفیت و حدی دارد. من الان ترجیح می‌دهم هیچ حرفی نزنم.

سوشا درباره حواشی حضورش در پرسپولیس بار دیگر اینطور واکنش نشان می‌دهد: مثل این می‌ماند که به شما بگویند در یک رسانه که علاقه‌ای به سیاست آن ندارید کار کنید آیا می‌روید؟ سیاست فکری من و پرسپولیس هم اکنون فرق دارد. شما مسلما اکنون نمی‌خواهید به فلان رسانه خاص بروید حتی اگر بالاتر باشد اما با شرایط کنونی شما متفاوت است.

گلر کنونی نفت مسجد سلیمان در پایان درباره تقابل با پرسپولیس نیز گفت: خیلی بازی سخت و پرفشاری پیش روی ما قرار دارد. خیلی بازی سختی است و برای هر دو تیم به این شکل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز