خبرگزاری کار ایران

به بهانه دیدار سرخپوشان مقابل نفت مسجد سلیمان؛

جدال پرسپولیسِ بدون سرمربی مقابل تیم شکست ناپذیر (پیش بازی + ترکیب احتمالی)

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۰۱۱

پرسپولیس در غیاب سرمربی خودش به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16:15امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

با توج به لغو تعدادی از بازی‌های هفته یازدهم، این دیدار نخستین بازی از این هفته رقابت‌ها است که برگزار می‌شود و سرخپوشان باید در خانه به مصاف شاگردان مهدی تارتار بروند.

پرسپولیس در 4 دیدار اخیر خود 3 پیروزی کسب کرده و یک بار هم مقابل ماشین‌سازی به تساوی بدون گل رضایت داد و از طرفی نفت مسجد سلیمان در طول 10 دیدار گذشته خودش شکستی را تجربه نکرده و در کنار سپاهان تنها تیم‌های بدون باخت لیگ هستند. حاصل کار 3 دیدار اخیر نفتی‌ها سه تساوی بدون گل بوده و بازی قبل از آن را هم یک بر صفر مقابل شاهین بوشهر به برتری رسیدند تا حاصل 360 دقیقه اخیر بازی شاگردان تارتار رد و بدل شدن تنها یک گل بوده است.


غایبان بازی

از نفت مسجد سلیمان سعید آهنی محرومیت انضباطی دارد و در پرسپولیس هم فرشاد احمدزاده محروم است و ضمن اینکه گابریل کالدرون هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند و در این دیدار غایب خواهد بود.


ترکیب احتمالی پرسپولیس

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه شاهد حضور علیرضا بیرانوند هستیم که این روزها انتقادات زیادی را به دلیل عملکردش در بازی با عراق متحمل می‌شود ولی انگیزه زیادی دارد تا با درخشش در ترکیب پرسپولیس بار دیگر توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

خط دفاعی پرسپولیس مثل هفته‌های گذشته علامت سوال بزرگ سرخپوشان محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد اینبار هم شاهد حضور شجاع خلیل‌زاده روی نیمکت هستیم. خلیل‌زاده بعد از محرومیت در آخرین بازی پرسپولیس گفته می‌شود اینبار هم در ترکیب اصلی حضور نخواهد داشت و کالدرون قصد سود بردن از همان ترکیب دیدار با فولاد خوزستان را دارد. با این شرایط در ترکیب چهار نفره خط دفاعی محمدحسین کنعانی زادگان در کنار خود سیدجلال حسینی را به عنوان زوج خواهد دید و مهدی شیری در سمت راست و محمد انصاری نیز در سمت چپ به میدان خواهند رفت.

در خط میانی نیز احمد نوراللهی در کنار محسن ربیع خواه حاضر خواهد شد و با وجود رهایی کمال کامیابی‌نیا از بند مصدومیت هنوز شرایط بازی در ترکیب اصلی و اولیه تیم را ندارد. مهدی ترابی و محمد نادری نیز دیگر بازیکنان خط میانی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. حضور محمد نادری در پست وینگر چپ یکی از اتفاقات ویژه‌ای است که در این بازی نیز همچون چند دیدار اخیر از سوی کالدرون شکل گرفته است تا ترافیک و حضور ستاره‌های دیگر را روی نیمکت شاهد باشیم.

برای خط هجومی نیز کالدرون همانند چند دیدار اخیر از علی علیپور در کنار وحید امیری سود خواهد برد و امیدوار است دو بازیکن تهاجمی تیمش موفق به عبور از سد دفاعی حریف شوند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار امروز به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، محمد نادری، وحید امیری و علی علیپور

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز