خبرگزاری کار ایران

کلوپ: کامبک‌های ما بخاطر وجود ستاره‌ای چون مانه است

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۹۸۸

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد دلایل این تیم در رقم زدن بازگشت های بزرگ صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، لیورپول در سال های اخیر بارها موفق به تغییر نتایج شده که شاید مهم ترین آن نیمه نهایی سال گذشته لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا بوده است. یورگن کلوپ مدعی شد برای رسیدن به این هدف باید از نظر ذهنی خود را متقاعد کنید که قادر به انجام آن هستید و در ادامه تلاش خود را افزایش دهید.

یورگن کلوپ گفت: ممکن است شما از نظر تکنیکی در بهترین سطح قرار داشته باشید، اما اگر نتوانید توانایی های خود را نشان دهید و برای این موضوع آماده نباشید، نمی توانید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارید. شرایط در فوتبال نیز با زندگی عادت تفاوتی ندارد و مرحله اول برای به دست اوردن هر هدفی این است که شما تصور می کنید می توانید به این هدف برسید.

وی افزود: این روند مانند تکرار چندین باره روند پرسش و پاسخ است؛ درست یا غلط، صحیح یا نادرست. در فوتبال نیز تفاوتی وجود ندارد. اگر شما ذاتا انسان با اعتماد به نفسی باشید می توانید بر این چالش ها غلبه کنید، اما اگر احساس ناامنی کنید همیشه از شکست خوردن هراس دارید.

شاید مهم ترین بازگشت لیورپول در هفته های اخیر دیدار مقابل آستون ویلا باشد که آنها با دو گل دقایق پایانی اندی رابرستون و سادیو مانه شکست را به پیروزی تبدیل کردند. یورگن کلوپ در این رابطه گفت: نمی توانید همیشه تصور کنید که بازگشت ممکن است. وقتی ده دقیقه به پایان بازی مانده و شما ده نفره هستید، باید همچنان به خودتان باور داشته باشید. شما باید قادر به خلق چیزی باشید و ما از مدت ها قبل دست به چنین کاری زده ایم. مردم در مورد این اتفاقات صحبت می کنند اما من احساس خوبی ندارم زیرا این اتفاق یک هدیه نبوده و در یک ثانیه رخ نمی دهد. اینگونه نیست که من پنج دقیقه مانده به پایان بازی بگویم مشکلی نیست، می توانید گلزنی کنید.

وی در خاتمه اظهار داشت: ما بارها موفق به بازگشت شده ایم و این بسیار خوب است اما نباید تصور کنیم این اتفاق همیشه رخ می دهد. وقتی در انجام کاری موفق نباشید ابتدا باید خود را قانع کنید که می توانید چنین کاری انجام دهید و باید تلاش خود را افزایش دهید. این همان کاریست که بازیکنان طی چهار سال اخیر انجام داده اند و حالا همه چیز متفاوت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز