خبرگزاری کار ایران

استیلی: از نظر تاکتیکی از بازیکنانم رضایت دارم

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۹۷۵

سرمربی تیم المپیک ایران بعد از شکست در دیدار تدارکاتی مقابل قطر از شرایط تاکتیکی تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال حمید استیلى درباره شرایط آماده سازی ایران گفت: ما ٣ مسابقه تدارکاتى بسیارمفید برگزار کردیم که از هر نظر به ما کمک کرد. در دقایق ابتدایى بازى امروز غافلگیر شدیم و بچه ها با تمرکز کافى درجریان مسابقه قرار نگرفتند. به همین دلیل با دو گل از حریف عقب افتادیم اما در ادامه بازى خیلى زود یکى از گل هاى خورده را جبران کردیم و بارها صاحب موقعیت شدیم. تا دقایق پایانى نسبت به حریف برترى کامل داشتیم و بازى را دراختیار گرفتیم.

سرمربى تیم امید اضافه کرد:همانطور که سانچز سرمربى تیم قطر هم در مصاحبه بعد از بازى اعلام کرد تیم ما سازماندهى مناسبى داشت، به خوبى توپ را از حریف مى گرفتیم و با دوندگى مناسب در زمین آنها مالکیت را در اختیار داشتیم. البته در صحنه دقایق پایانى قائدى از دروازه بان هم عبور کرد و مقابل دروازه خالى قرار داشت اما داور علیرغم اخراجسنگربان حریف معتقد به پنالتى نبود و خطا را بیرون از محوطه جریمه اعلام کرد. به طور کلى داور قطرى طبیعتا با تیممیزبان مهربان تر بود. به هر صورت علیرغم اشتباهات چند دقیقه اول از عملکرد بچه ها در برابر تیم قدرتمند قطر راضىبودم. حریف ما تیم بسیار خوبى بود که حتما یکى از قدرت هاى مسابقات انتخابى محسوب مى شود و چندین بازیکنخارجى در اختیار دارد که با ملیت قطرى بازى مى کنند و از این نظر یک تیم بین المللى است.به هر صورت بازى تدارکاتى فرصت مرور برنامه ها و آزمایش برنامه هاى تاکتیکى است. ما در ٣ بازى با سه آرایش و سیستم متفاوت بازى کردیم تااستراتژى درست و مناسب را انتخاب کنیم.

استیلى در پایان گفت:ما در این اردو به خواسته هاى خودمان رسیدیم و نقاط ضعف و قوت را به خوبى شناسایى کردیم. بازیکنان را در پست هاى مختلف مورد آزمایش قرار دادیم. حتى امشب به دلیل غیبت و مصدومیت بعضى از نفرات از امیرروستایى و حتى حسین زاده براى اولین بار در پست دفاع راست استفاده کردیم که عملکرد بسیار خوبى داشتند.مسئله بعدى براى ما بالا بردن توان جسمى بازیکنان است که باید در فرصت کوتاه باقیمانده روى این موضوع کار کنیم و با آمادگى کامل وارد مسابقات شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز