خبرگزاری کار ایران

اسنایدر: می‌توانستم مثل مسی و رونالدو باشم

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۹۳۵

بازیکن سابق اینترمیلان و تیم ملی هلند می‌گوید می‌توانست به اندازه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی موفق باشد اما به خواست خودش هرگز حاضر به انجام چنین کاری نشده است!

به گزارش ایلنا، وسلی اسنایدر در مصاحبه جدیدش با Fox Sports NL گفت: "من باید صادق باشم و اعتراف کنم که اگر 100 توانم را خرج می‌کردم، می‌توانستم در همان سطح مسی و رونالدو فعالیت کنم. آن را می‌دانم.

او در ادامه گفت: اما من نمی‌خواستم این کار را بکنم و از این بابت پشیمان نیستم. این طور نیست که من آن را در خودم نداشتم، بلکه به سادگی نمی‌خواستم این کار را انجام دهم. من از فوتبال خودم آنطور که هست لذت بردم، هم در زمین و هم خارج از زمین. من هر قهرمانی را که می‌توانستم در سطح باشگاهی کسب کنم برنده شدم، بنابراین اصلاً پشیمان نیستم.

اسنایدر در بخش دیگری از مصاحبه‌اش عنوان کرد: من بازیکن تیم هستم و دوست دارم به عنوان یک تیم موفق شویم. مردم هنوز به من نزدیک می‌شوند تا به من بگویند احساس می‌کنند که من باید در سال 2010 توپ طلا را بدست می‌آوردم، اما من همچنان به آنها می‌گویم که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بهتر از یک جایزه فردی بود. البته آن خامه روی کیک بوداما این به اندازه کافی رضایت بخش است که مردم به من می‌گویند باید آن را برنده می‌شدم.

اسنایدر در سال 2010 به همراه آندرس اینسیتا، ژاوی و لیونل مسی کاندید دریافت جایزه توپ طلا شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز