خبرگزاری کار ایران

انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۳۰۰

سرمربی سابق لاروخا بار دیگر به این سمت انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، لوئیز انریکه،‌ سرمربی سابق لاروخا بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گفت. وی در آستانه آغاز دور نهایی جام ملت های اروپا دوباره در موقعیتی قرار می‌گیرد که آن را به دلایل خانوادگی به رابرت مورنو دستیار سابقش واگذار کرده بود. انریکه که به دلیل بیماری منجر به فوت دخترش مجبور تحویل این پست شده بود از شب گذشته دوباره تبدیل به گزینه اصلی اسپانیا برای هدایت این تیم در جام ملت های اروپا شد.

مورنو دستیار او در این مدت 7 پیروزی و 2 تساوی به دست آورد و کار خود را با برد جالب 5-0 مقابل رومانی به پایان رساند. لوییس روبیالس با وجود عملکرد موفقیت آمیز مورنو نمی خواست سرنوشت تیم ملی را با موقعیت نا مطمئن این مربی جوان گره بزند. مورنو قبلا گفته بود لوییس (انریکه) دوست من است و دوستی ما جلوتر خواهد بود. اگر او یک روز بخواهد به تیم ملی باز گردد من دوباره دستیار او خواهم شد. اما مشخص است این مربی بعد از حضور به عنوان سرمربی در 9 بازی علاقه ای به بازگشت به وضعیت قبلی ندارد.

اسپانیا از سال 2016 شش بار سرمربی خود را تغییر داده است. بعد از خدافظی دل بوسکه در پایان یورو 2016، لوپتگی جاشنین وی شد که او قبل از اولین بازی جام جهانی به دلیل توافق با رئال مادرید از تیم ملی اخراج شد. جانشین او، فرناندو هیرو حضور ناموفقی در اسپانیا داشت تا لوییز انریکه از بارسلونا هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. انریکه همانطور که گفته شد چند ماه قبل به علت بیماری دخترش از تیم ملی رفت و هدایت تیم را به دستیارش داد و حالا دوباره به نیمکت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز