خبرگزاری کار ایران

نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد- تهران؛

وزن کشی در خانه کشتی حمید سوریان برگزار میشود

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۲۳۱

وزن‌کشی، کلینیک داوران و مربیان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد روز پنج‌شنبه در خانه کشتی حمید سوریان و در سالن شهدای هفتم تیر تهران، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، عبداله فتوحی دبیر سازمان لیگ با تأیید این خبر گفت: مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در سال 98، روز جمعه اول آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم‌های بازار بزرگ ایران و اترک خراسان شمالی به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه الف و تیم‌های تا ثبت جهانی توس و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه ب به مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور راه یافته‌اند.

وی ادامه داد: مراسم وزن کشی این مسابقات ساعت 18 تا 18:30 روز پنج شنبه 30 آبان ماه در محل خانه کشتی حمید سوریان، جنب سالن شهدای هفتم تیر تهران انجام و کلینیک مربیان ساعت 18:30 و کلینیک داوران ساعت 19 در محل سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

فتوحی در پایان گفت: دیدارهای نیمه نهایی این مسابقات از ساعت 9 صبح و مسابقات رده‌بندی و فینال نیز از ساعت 18 روز جمعه اول آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز