خبرگزاری کار ایران

اکبرصادقی در گفتگو با ایلنا:

جای بازیکنان شهرخودرو در تیم ملی خالی است/ دیدار مقابل تراکتور حکم مرگ‌ و زندگی را برای ما دارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۲۱۳

کاپیتان تیم شهرخودرو در خصوص برتری مقابل گل‌گهرسیرجان، عملکرد خوبش و پیشبینی‌اش از بازی بعدی مقابل تراکتورسازی صحبت کرد.

اکبرصادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری یک بر صفر مقابل گل‌گهرسیرجان و صدرنشینی تیم شهرخودرو اظهار داشت: بازی سختی بود گل‌گهر تیم بسیار خوب و جنگنده‌ای است و مربی بسیار باتجربه و کاربلدی دارد آن‌ها برای  گرفتن یک امتیاز و فرار از قعر جدول برای این بازی آمده بودند این موضوع کار را برای ما خیلی سخت میکرد. گرچه برخی از بازیکنان تیم ما جوان و کم‌تجربه هستند اما خداراشکر میکنم که توانستیم در حضور هواداران پرشور تیم شهرخودرو به امتیاز مهم این بازی دست پیدا کنیم و صدرنشین شویم.

صادقی درخصوص عملکرد خوبش در بازی مقابل گل‌گهر گفت: عملکرد خوب تمامی بازیکنان تیم ما ناشی از مدیریت آقای گل محمدی است واقعا ایشان مثل یک پدر با بازیکنان رفاقت میکند و با تمام وجود و در هر شرایطی بالا سر تیم است. همگی ما تلاش میکنیم تا بتوانیم دستورات ایشان را به بهترین شکل ممکن در زمین بازی اجرا کنیم که خوشبختانه ثمره این مدیریت درست و حرف شنوی و تلاش بازیکنان منجر به این شد که در هفته دهم و با وجود همه تیم های خوب و مدعی صدرنشین لیگ برتر شویم، امیدوارم که بتوانیم همین روند رو به رشد را ادامه دهیم و باعث خوشحالی هواداران خوب شهرخودرو خراسان شویم.

کاپیتان تیم شهرخودرو خراسان در خصوص پیشبینی‌اش از بازی بعدی این تیم برابر تراکتورسازی تبریز توضیح داد: تراکتور یک تیم پرمهره است که بازیکنان آن ها بسیار باتجربه و اکثرا ملی‌پوش هستند این موضوع کار را برای ما سخت خواهد کرد. بازی مقابل تراکتورسازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد زیرا ما برای اینکه به این جایگاه دست پیدا کنیم خیلی تلاش کردیم، امیدوارم که در این روز هم بتوانیم با تمام وجود تلاش کنیم و برنده از زمین خارج شویم.

وی در واکنش به باخت تیم ملی مقابل عراق و عدم حضور بازیکنان شهرخودرو در تیم ملی گفت: زمانی که یک تیم بازی را واگذار میکند هجمه‌ها علیه او زیاد میشود چه برسد به اینکه آن باخت مربوط به تیم ملی فوتبال کشور باشد. فکر میکنم تیم ملی ایران بسیار قدرتمند است هنوز هم بهترین تیم در کل آسیاست و باید بتواند در تمامی خطوط خیلی با صلابت تر از این حرف ها بازی کند. گذشته از تمام این حرف ها شهرخودرو بازیکنان جوان و مستعد بسیاری مثل: سعید صادقی،حسین مهربان و مرادمند و.. دارد. تیم ماهم پارسال صدرنشین بود و هم امسال صدرنشین لیگ است ولی متاسفانه نگاه‌ها به ما خیلی کم است. باورم این است که عدم دعوت بازیکنان ما به تیم ملی کمی از انگیزه آن‌ها کم کرده است واقعا جای بازیکنان جوان و مستعد شهرخودرو در تیم ملی خالی است امیدوارم در آینده نگاه ویژه‌ تری نسبت به این بازیکنان شهرخودرو داشته باشند بدون شک آن ها میتوانند با عملکرد خوبشان خیلی به تیم‌ملی فوتبال ایران کمک کنند.

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز