خبرگزاری کار ایران

با استقبال مسئولان فدراسیون؛

اعضای اعزامی به جام بین‌المللی نعیم سلیمان اوغلو وارد ایران شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۸۲

ملی‌پوشان اعزامی به تورنمنت بین المللی نعیم سلیمان اوغلو در ترکیه، صبح امروز با استقبال مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری وارد ایران شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛ اعضای تیمهای ملی مردان و بانوان کشورمان حاضر در تورنمنت بین‌المللی نعیم سلیمان اوغلو (گزینشی المپیک 2020توکیو) در غازی عنتب ترکیه، پس پایان این پیکارها و کسب سه مدال برنز توسط سیده الهام حسینی و سه مدال نقره توسط سید ایوب موسوی صبح امروز (سه‌شنبه 28 آبان‌ ماه) با استقبال دکتر داود باقری نایب رئیس فدراسیون، خانم بهار بهرامی نایب رئیس بانوان و محمد کبیری پیشکسوت وزنه‌برداری، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شدند.                                                

محمدحسین برخواه، اکبرخورشیدی، محمدفاروق فیروزمندی (داور بین‌المللی حاضر در این مسابقات) ، سپیده رجبی (مربی بانوان) ، سهراب مرادی، رضا بیرانوند، سیدایوب موسوی، سیده‌الهام حسینی و پریسا جهانفکریان، نفرات اعزامی به این دوره از رقابتها بودند.

سید ایوب موسوی با احتساب امتیازات فردی "سینکلر" به عنوان یکی از برترین وزنه‌برداران این مسابقات شناخت شد و جایزه نقدی را گرفت.

سیده الهام حسینی ملی‌پوش دسته 76 کیلوگرم، نخستین مدال وزنه‌برداری بانوان ایران را کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز