خبرگزاری کار ایران

نورافکن: اندونزى به ما یاد داد در فوتبال نام‌ها بازى نمى‌کنند/ در حد واقعى خودمان نبودیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۹۴۲

کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد، دیدار مقابل اندونزی درس‌های زیادی برای شاگردان حمید استیلی داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمى فدراسیون فوتبال، امید نورافکن که به همراه تیم فوتبال امید در اردوى قطر حضور دارد، گفت: با وجود تمام سختى‌هاى یک سفر طولانى باید بگویم بازى مقابل اندونزى درس‌هاى زیادى برای ما داشت. علاوه بر اینکه از نظر شرایط آب و هوایى، اختلاف ساعت و وضعیت جوى وضعیت مشابه تایلند را تجربه کردیم فکر مى‌کنم دیدار با اندونزی ما را هوشیار و بیدار کرده باشد.

نورافکن اضافه کرد: بچه‌هاى ما بازیکنان کوچکى نیستند، چند لژیونر در اختیار داریم و بچه‌هایى که در لیگ برتر بازى مى‌کنند. به نظرم اندونزى به ما یاد داد در فوتبال نام‌ها بازى نمى‌کنند. ما انصافاً در حد واقعى خودمان نبودیم. خود من و همه‌ی بچه‌ها باید بدانیم در چه جایگاه و موقعیت مهمى قرار داریم. کار ما آسان نیست و باید بیش از اینها در زمین تلاش کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال امید در پایان گفت: امیدوارم در بازى با قطر همان نمایش مورد انتظار را داشته باشیم، توانایى واقعى خودمان را در زمین نشان بدهیم و دستورات کادر فنى را به خوبى اجرا کنیم تا با تمرکز به خواسته خود برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز