خبرگزاری کار ایران

ابراز نارضایتی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از عملکرد تیم ملی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۹۴۱

جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و اعضای این جلسه از عملکرد تیم ملی فوتبال در دو بازی اخیر ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال عصر امروز در دفتر ریاست و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

در آغاز این جلسه، سرپرست تیم ملی گزارشی درباره نحوه آماده سازی، برنامه ریزی اردویی، اعزام تیم با پرواز چارتر،هتلینگ و سایر مباحث لجستیک مرتبط با تیم ملی برای دیدار مقابل عراق ارائه کرد.

در ادامه، هیات رییسه فدراسیون فوتبال به صورت جداگانه از تلاش‌های صورت گرفته در بحث پشتیبانی، برپایی اردو و اعزام تیم ملی تقدیر کردند.

در همین حال،در نشست امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال،اعضا از از نتایج و روند فنی تیم ملی در دو بازی اخیر ابراز نارضایتی کرده و بر ضرورت تغییر روند این تیم جهت حضور موفق در بازی های آتی تصریح کردند.

هیات رییسه فدراسیون تاکید کردند با توجه به برگزاری سه مسابقه آتی تیم ملی در دور برگشت در تهران،فرصت مناسبی برای تیم ملی وجود خواهد داشت تا با برنامه ریزی دقیق و آنالیز لازم و استفاده از نظرات ارزشمند و دلسوزانه کارشناسان و پیشکسوتان ارجمند و با حمایت هواداران تیم ملی حداکثر امتیازات کسب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز