خبرگزاری کار ایران

نفرات برتر مسابقات دارت رنکینگ کشوری معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۸۶۵

مرحله دوم مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری به میزبانی هیات انجمنهای ورزشی و کمیته دارت استان گیلان در سالن لاکانشهر رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این رقابت‌ها که در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان شد نفرات برتر رده های مختلف به شرح زیر معرفی شدند:

در رقابت‌های بخش آقایان رده سنی بزرگسالان حسین اعرابی و علیرضا ایزدی ۲ دارتر موفق اصفهانی باشگاه اندیشه سبز خزر یک مسابقه مهیج و نفسگیر را در فینال به تصویر کشیدند که در این دیدار نزدیک حسین اعرابی با حساب ۴ بر ۳ رقیب دیرینه خود را مغلوب کرد و جام قهرمانی دومین مرحله رنکینگ آزاد کشوری را به کلکسیون افتخارات خود ضمیمه کرد، در مسابقات قهرمانی کشور سنندج هم که دو هفته قبل برگزار شد اعرابی با عبور از سد ایزدی همشهری پرقدرت خود به مدال طلا دست یافته بود، همچنین جواد بیات از خراسان رضوی و پارسا کاظمی از تیم شرکت انبوه سازان آرش(ارش مال) مشترکا به عنوان سوم دست یافتند.

در مسابقات بخش بانوان رده سنی بزرگسالان دارترهای خراسان جنوبی گل کاشتند، در فینال این رقابتها که بین دو دارتر از خراسان جنوبی برگزار شد، ملیحه رجبی با حساب ۴ بر ۲ ازسد آتنا بیگمی گذشت و به عنوان نخست دست یافت،همچنین مریم عرفانیان دیگر نماینده خراسان جنوبی و ندا ابراهیمی از اصفهان مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در رقابتهای بخش پسران رده سنی جوانان امیرعلی رمضانی از خراسان رضوی به عنوان قهرمانی رسید، احسان حسنی از مازندران دوم شد و محمدحسن حق شناس از شرکت انبوه سازان آرش گیلان(آرش مال) و علی ملکی از تهران مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

و بالاخره در بازی‌های بخش دختران رده سنی جوانان زهرا رمضانی از خراسان رضوی اول شد، آتنا بیگمی از خراسان جنوبی در دوم ایستاد و همچنین آتنا دهقانپور از تهران و مونا مولوی از اردبیل مشترکا جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز