خبرگزاری کار ایران

بازگشت لژیونر تیم امید به کروواسى

مهدى خانى: برابر اندونزى بى دقت بودیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۸۰۵

لژیونر تیم فوتبال المپیک ایران بعد از دو بازى تدارکاتى مقابل اندونزى به کروواسى بازمى گردد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، مهدى مهدى خانى بازیکن باشگاه واراژدین کروواسى یکى از نفرات حاضر در هر دو بازى تیم المپیک برابر اندونزى بود. وى در خصوص این دو مسابقه مى گوید: به نظرم سفر طولانى به اندونزى براى بچه‌ها بسیار خسته کننده و پرفشار بود با این وجود به این تجربه نیاز داشتیم چون دقیقا شرایط مشابهى را در تایلند تجربه خواهیم کرد. سفر طولانى، اختلاف ساعت و شرایط متفاوت آب و هوایى، در واقع این مسائل هم در کنار موضوعات فنى چالش هاى ما در مسابقات تایلند خواهند بود.

مهدى خانى همچنین گفت: من فکر مى کنم ما در این دو بازى بسیار بى دقت بودیم. بچه ها همه تلاش خودشان را کردند ولى فرصت ها را به سادگى از دست دادیم. در مقابل بازیکنان اندونزى از فرصت هاى خودشان به خوبى استفاده کردند. به طور کلى بازى تداراتى فرصت شناسایى و هماهنگ کردن نفرات است. کادر فنى در هر بازى ٦ تعویض انجام داد و به دنبال شناسایى شرایط بازیکنان است. البته اگر دقت بیشترى مى کردیم و اشتباهات خودمان کمتر بود در هر دو بازى پیروز مى شدیم.

بازیکن باشگاه واراژدین در پایان گفت: من به همراه تیم در دوحه حضور دارم با این وجود باید فردا شب به کروواسى برگردم چرا که باشگاه با حضورم در بازى مقابل قطر موافقت نکرد و این مسابقه خارج از مقطع فیفا دى برگزار مى شود. البته هماهنگى خوبى صورت گرفته و در اردوى بعدى که آذرماه شروع مى شود تا پایان مسابقات نهایى مى توانم تیم را همراهى کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز