خبرگزاری کار ایران

افشین پیروانی در «سلام صبح بخیر»:

اگر شجاع اشتباهی کرده او را ببخشند و به تیم ملی برگردانند / بشار رسن دو روز دیگر برمی‌گردد / اعتصاب؟ امروز استراحت داریم

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۷۷۸

سعید اکبری امروز در این برنامه به گفتگوی تلفنی با افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس پرداخت.

به گزارش ایلنا، پیروانی در ابتدا گفت: سلام ویژه به مجریان همکار شما، آقای کلهر عزیز، جناب آقای حسینی و سرکار خانم صالحی. اسامی مجریان را گفتم تا بدانید برنامه خوب و دلنشین شما را دنبال پیگیری می کنم و آرزو می کنم شما مجریان جوان روز به روز موفق تر باشید و ما هم لذت ببرید. 

وی در پاسخ به اینکه آیا تمرین امروز تعطیل شد، توضیح داد: طبق برنامه ما در برف، سرما، گرما، روز همه موقع زمین داشتیم، زمین مشکل داشته و... همه جوره تمرین داشته ایم. طبق برنامه مربی امروز ما تعطیل هستیم. برخی دوستان مانورهایی داده بودند و گفته بودند بازیکنان اعتصاب کرده اند! 

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه مانورهایی، توضیح داد: از بازیکنان پرسپولیس تشکر می کنم. ما بازیکنانی داریم که از دو سال پیش طلب دارند. عده ای از سال پیش طلبکارند و کمترین دریافتی را نسبت به تیم های دیگر داشته اند. حدود 10، 12 درصد دریافتی داشته اند اما تمام قد ایستاده اند، به عشق پرسپولیس و هواداران آن تمرین می کنند. از آقای انصاری فرد هم تشکر می کنم که تلاش می کنند اتفاقات مالی خوبی برای باشگاه بیفتد. اما متاسفانه این دو سه سال اتفاقی افتاده که همه به نوعی طلبکارند. 

پیروانی در پاسخ به اینکه چطور علی رغم درآمد خوب پرسپولیس در سال گذشته، بدهی ها تسویه نشده، بیان کرد: متاسفانه هر روز بچه ها گله مند هستند که از سال پیش ما طلبکاریم. یک مقدار از بودجه و سرمایه سال گذشته ما هزینه شده است. این ها اتفاقات خوب و قشنگی نیست اما با این تفاسیر هواداران عزیز مطمئن باشند بحث اعتصاب نیست و امروز طبق برنامه روز استراحت ما است و برای اینکه اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد تلاش می شود. این تیم هواداران میلیونی دارد و نتایج خوبی گرفته و قهرمان شده است. با توجه به اینکه این تیم عادت به قهرمانی دارد، هواداران مطمئن باشند ما تمام تلاشمان را می کنیم دوباره قهرمانی را برای این تیم رقم بزنیم. 

وی در این باره که آیا دعوت نشدن شجاع خلیل زاده به تیم ملی به خاطر بودن او در فهرست سیاه تیم ملی است، اظهار کرد: دعوت نشدن شجاع یک بحث فنی نیست و غیرفنی است. نه به خاطر اینکه الان من در پرسپولیس کنار این بچه ها هستم، من قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم هم همیشه از یک سری بازیکنان به خصوص آقای شجاع خلیل زاده حمایت می کردم. او 7، 8 قهرمانی داشته، به بازی های آسیایی رفته و بازیکنی بوده که همیشه تاثیرگذار بوده است. مگر می شود حتی یک دفعه او به اردو دعوت هم نشود. معلوم است هرکسی در این باره فکر می کند مباحث غیرفنی در میان است. 

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: من خواهش دارم او هر خلافی و اشتباهی کرده به بزرگی خودشان ببخشند. او مصاحبه ای علیه سرمربی قبلی تیم ملی کرده است. اشتباهش چه بوده است؟ گذشت کنید. او به درد تیم ملی می خورد و می تواند به تیم کمک کند که درگیر این شرایط نباشد که سه شنبه برای اولین بار در تاریخ فوتبال ما داریم دعا می کنیم دو تیم با هم مساوی کنند و بحرین برنده باشد. بنابراین خواهش من این است که بیاییم بهترین ها را دعوت کنیم. اینکه ما بخواهیم کینه ای نسبت به یک بازیکن داشته باشیم برای فوتبال ملی مان قشنگ نیست. 

پیروانی درباره انتقاد هواداران پرسپولیس به اخراج های فرشاد احمدزاده نیز گفت: او از بازیکنان خوب است از خارج آمده و بازیکن بزرگی است. به هر حال اتفاقاتی افتاده اما او در یک سری از این اتفاقات بی تقصیر بوده و در اختیار خودش نبوده است. اینکه بیایند محروم کنند و او را کنار بگذارند باید مورد بررسی قرار بگیرد. فرشاد در کمیته انضباطی باشگاه آمد و قول داد. او در این بازی هم محروم است اما قول داد دیگر خطایی از او سر نزند. 

وی در این باره که آیا به او تذکر داده شده، ادامه داد: او بازیکن بزرگی است و ما هر روز با بچه ها درد دل می کنیم و حرف می زنیم. بحث تذکر نیست اما او فوتبالیستی بزرگ و لژیونر ما است و سالهای گذشته در تیم های اروپایی بازی می کرده و من در این برنامه این قول را می دهم که شاهد فرشاد احمدزاده دیگری خواهیم بود.

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد کالدرون راضی هستید، گفت: تیم نتایج خوبی گرفته است. اوایل فصل به این خاطر که هر مربی در هر جایی نسبت به زمان دارد و درباره شرایطی که دارد باید تفکر کند تا بتواند نظراتش را به تیم القا کند. او مربی بزرگی است که سالیان سال در حوزه خلیج فارس بوده، قهرمانی هایی آورده و در تیم های لیگ های اسپانیا مربی گری کرده و نتایج خوبی آورده و مربی بزرگی است. مطمئنا با او هم نتایج خوبی که گرفته ایم ادامه دار خواهد بود. 

پیروانی درباره تکلیف بشار رسن و اینکه آیا درست است در نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود، تاکید کرد: من از هواداران خواهش دارم اطلاعات دقیق را از باشگاه بگیرند. من از روزی که آمده ام دو سه تا مصاحبه ام زمانی بوده که می خواستند به تیم تنش وارد کنند و برای آن حاشیه درست کنند، تقاضای من این است که خبرهای دقیق را از روابط عمومی و سایت باشگاه بگیرید. من هم پاسخگو هستم و وظیفه خودم می دانم دلهره را از هوادار دور کنم. شرایط حاکم بر عراق طوری است که او نتوانسته و هرکسی بخواهد آنجا یک پاسپورت بگیرد یک ماه تا 45 روز طول می کشد. او این هفته سه شنبه هم با تیم بحرین مسابقه دارد و تا بخواهد برگردد و در یک هفته سه بازی بخواهد انجام بدهد از لحاظ فنی هم دچار مشکل می شود. به همین خاطر با اجازه سرمربی محترم تیم دو روز می ماند و با پاسپورت که تمدید شده برمی گردد. 

وی یادآور شد: دیروز پدر آقای مهدی شیری جراحی داشت و او نیامد و شایعه شده بود او به خاطر پول نگرفتن نیامده است. مهدی همان دیروز با مدیریت باشگاه تماس گرفت و گفت من می خواهم تمدید کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و حاشیه اطراف آن زیاد است اما سعی کنند طوری حاشیه درست کنند که مثل الان من تکذیب نکنم. حاشیه ای باشد که بشود با آن موج سواری کنند و دو سه روز بشود روی آن کار کنند. اما حاشیه هایی که بلافاصله تکذیب می شود برای دوستان اصلا قشنگ نیست! 

مدیر باشگاه پرسپولیس در پایان درباره پیش بینی اش از بازی با نفت مسجد سلیمان که تا به حال نباخته است، گفت: ما پرسپولیس هستیم، عادت به قهرمانی داریم و با تمام وجود می رویم که ان شاءالله نفت مسجد سلیمان را هم که تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد ببریم و به صدر جدول نزدیک تر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز